تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821193935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروشگاه هایی که با تابلوی رسمی، فعالیت های غیرقانونی انجام می دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه جامعه: دبیر کارگروه مد و لباس از همکاری اتاق اصناف برای فرهنگسازی محصولات ایرانی -اسلامی خبر داد و افزود: موضوع قاچاق محصولات مرتبط با مد و لباس به صورت جدی در دستور کار دستگاه های مرتبط قرار گرفته است؛ با این وجود فروشگاه های هستند که با تابلوی رسمی، فعالیت های غیرقانونی انجام می دهند.
حمید قبادی، دبیر کارگروه مد و لباس کشور در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) ، با اشاره به وضعیت بحرانی قاچاق لباس و تاثیر آن بر عرضه محصولات ایرانی- اسلامی در سطح کشور گفت: قاچاق لباس هم تولیدکننده و هم فرهنگ را نابود می کند. لذا با این شرایط نابرابر نمی توانیم درهای کشور را باز کنیم چراکه تولیدکننده نوپا نمی تواند در برابر ورود محصولات خارجی رشد داشته باشد.
قبادی پوشاک را دومین محصول پر قاچاق در کشور دانست و افزود: بانک مرکزی مصرف کشور را در حوزه پوشاک ٨ میلیارد دلار عنوان کرده است که برآورد ما با کمربند، کیف و کفش ٢٠ میلیارد دلار است. بر همین اساس دستگاه هماهنگ کننده و ناظر، این فعالیت ها را رصد می کنند.

وی با تاکید بر اینکه ستاد مبارزه با قاچاق کالا مشخصا در این حوزه ورود جدی کرده است، ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه فعالیت قانونی برندها تاکید داشته و نظرش را نسبت به آنها معطوف کرده است. نزدیک به یک سال است که موضوع چاقاق محصولات مرتبط با مد و لباس به صورت جدی در دستور کار دستگاه های مرتبط قرار گرفته است.

دبیر کارگروه مد و لباس کشور یکی از ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

چهارشنبه ، ۱۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن