تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکثریت آوارگان سوری زنان و کودکانند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اکثریت آوارگان سوری زنان و کودکانند
اکثریت آوارگان سوری زنان و کودکانند صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرد که ۶۰ درصد آوارگان در راه اروپا را زنان و کودکان تشکیل می دهند.


به گزارش فرهنگ نیوز، به نقل از النشره، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که برای نخستین بار اغلب آوارگانی که در راه کشورهای اروپایی هستند زنان و کودکان هستند.
 
در ادامه گزارش گفته شده است: نسبت زنان و کودکانی که از مرزهای یونان و مقدونیه عبور کرده اند بالغ بر ۶۰ درصد بوده است، ۳۶ درصد این رقم مربوط به کودکان است و پیش بینی می شود این رقم افزایش یابد.
 
یونیسف در ادامه نوشت: در آغاز بحران مهاجرت به اروپا، مردان ۷۰ درصد آوارگان را تشکیل می دادند و از هر ۱۰ آواره، یک کودک وجود داشت که شخصی بالغ او را همراهی می کرد اما اکنون نسبت کودکان افزایش یافته است و کودکان، یک سوم آوارگان را به خود اختصاص داده اند.
 
در همین راستا پلیس اتحادیه اروپا اخیرا اعلام کرده بود بیش از ۱۰ هزار کودک آواره در کشورهای اروپایی مفقود شده اند، این کودکان که اغلب کسی آنها را همراهی نمی کند در معرض انواع خطرها همچون بهره کشی جنسی و کار سخت و دام قاچاقچیان انسان قرار می گیرند.


منبع: مهر


94/11/14 - 09:58 - 2016-2-3 09:58:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن