تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818868115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان سوریه در جامعه خود انسجام ایجاد کنند


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: حسینی با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس ثابت کرد هیچ قدرتی در برابر ایمان و اتحاد ملت ها پایدار نمی ماند، گفت: ما زنان نقش مهمی در مقاومت داریم.
به گزارش خبرنگار شبستان، سیده زهرا حسینی، راوی کتاب دا عصر دیروز در همایش همبستگی زنان ایران و سوریه گفت: در قرآن کریم آمده است جز با صبر و استعانت به خدا هیچ کاری را نمی توان پیش برد. ملت ایران طی 37 سالی که از انقلاب می گذرد این را به کرات تجربه کردند به خصوص در دوران دفاع مقدس. در دوران دفاع مقدس همه اقشار درگیر جنگ خانمان سوز بودند.
حسینی ادامه داد: ملت ما با اتحاد، انسجام و اطاعت از ولی امر مسلمین به خوبی توانستند از این مرحله سخت عبور کنند. ما در این 8 سال با کشورهایی درگیر بودیم که همه نوع امکانات داشتند.
این نویسنده با بیان اینکه صدام یزید دیوانه وار سودای ریاست بر جهان عرب را در سر می پروراند، عنوان کرد: دشمن اصلی ما آمریکا با وعده همین سودا توانست این دیوانه را به جان ملت ایران بیندازد و جنگی تحمیل کند که هر دو کشور ضرر زیادی دیدند.
حسینی تصریح کرد: ملت ایران ثابت کرد هیچ قدرتی در برابر ایمان و اتحاد ملت ها پایدار نمی ماند، ما ثابت کردیم با انسجام و اطاعت از ولایت همیشه پیروز میدان خواهیم بود.
نویسنده کتاب دا خطاب به بانوان سوری اظهار داشت: سعی کنید انسجام را بین ملت به ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
زنان سوریه در جامعه خود انسجام ایجاد کنند






پنجشنبه ، ۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن