تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798571642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلاقیت، سرگرمی و فناوری های آینده | وقتی سم لیک درباره همه چیز سخن می گوید


واضح آرشیو وب فارسی:گیمفا: سم لیک، کارگردان و خالق عنوان به شدت مورد انتظار Quantum Break امروز در پنل Digitalk پاریس و مایکروسافت فرانسه حضور داشت و اخبار زیادی را به خود اختصاص داد. همچنین در مورد همه مسائل در توییتر توضیح داد و نظر خود را بیان کرد. Pop culture یک منبع عظیم الهام گیری برای بازی های ویدیویی است و بازی های ویدیویی باید به Pop Culture بدیل شوند. — Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016 سم لیک درباره طبیعت بازی های ویدیویی گفت: بازی های ویدیویی با ماهیت «سرگرم کنندگی» پا برجا هستند. اما ما باید ایده ای داشته باشیم که آن را با محصولی که خلق کرده ایم به جهان معرفی کنیم، نه فقط معیارمان، میزان سرگرم کنندگی باشد. — Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016 سم لیک درباره تاثیر سریال های تلویزیونی برروی بازی های ویدیویی صحبت کرد: شبکه های Netflix و HBO در نوع های مختلف، با کیفیت عمل می کنند… ما از این روایت قسمتی و نکات جالب استفاده می کنیم و تلاش می کنیم تا تمایل مخاطبان به تجربه بازی بیشتر شود. — Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016 سم لیک درباره روش خلاقیت خود توضیح داد: من ابتدا بدون روش شروع می کنم. به عنوان مثال برای مکس پین، من اصول فیلم نامه نویسی را مطالعه کردم و روش خود را یافتم، پردازش خلاقیت من. — Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016 سم لیک درباره پروژه بعدی خود سخن گفت: خسته شدن از چیزی برای یک خالق، مفید است. این عامل باعث می شود که او همواره به جلو حرکت کند و سراغ موردهای دیگر برود. ساختن بازی بر اساس ترس، خشونت و نابود کردن عناصر مختلف آسان است و ما می دانید چطور این کار را انجام دهیم. خلق احساسات و یک داستان همراه کننده سخت و چالش برانگیز است. — Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016 سم لیک درباره عنصر غافل گیری و عناصر غافل گیر کننده می گوید: من عاشق این هستم که وقتی یک سریال را تماشا می کنم، از اتفاقات ادامه، خبر نداشته باشم. زمانی که شما فرمول را می دانید، اثر خسته کننده می شود. برای بازی ها نیز همین گونه است. وقتی نمی دانید که در قدم بعدی چه اتفاقی رخ می دهد، حس هیجان بیشتر و به طور صحیح منتقل می شود. — Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016 سم لیک همچنین در مورد واقعیت مجازی صحبت کرد: من در مورد برنامه های واقعیت مجازی به شدت هیجان زده هستم؛ یک تجربه متفاوت که بازی باز را در فضای بازی غوطه ور می کند. — Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016 در آخر سم لیک درباره میان پرده ها یا کات سین ها در بازی های ویدیویی صحبت می کند: من به شدت مخالف این هستم که بازی باز، میان پرده ها را رد می کند. ما باید آن ها را آنقدر خوب بسازیم که بازی باز اشتیاق دیدن آن ها را داشته باشد. باید یک تعادل بین چیزی که ما به بازی باز نشان می دهیم و چیزی که بازی باز در بازی به جست و جوی آن می پردازد وجود داشته باشد. به شخصه نمی توانم بیشتر از این منتظر بازی جدید سم لیک، Quantum Break، بمانم. امیدوارم این بازی به یکی از موفق ترین بازی های نسل هشتم بازی های ویدیویی تبدیل شود.


سه شنبه ، ۱۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گیمفا]
[مشاهده در: www.gamefa.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن