تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804523180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اردبیل: انتخابات تکرار همه پرسی انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه اردبیل:
انتخابات تکرار همه پرسی انقلاب است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل انتخابات را تکرار همه پرسی قانون اساسی توصیف کرد و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را در تامین زیرساخت های امنیتی کشور موثر دانست.

خبرگزاری فارس: انتخابات تکرار همه پرسی انقلاب است



به گزارش فارس به نقل از ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی روز سه شنبه در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان اردبیل افزود:انتخابات فرصت ارزشمندی برای نقش آفرینی مردم در سرنوشت خود است و در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که 80 درصد مردم یک کشور در همه پرسی ها شرکت داشته باشند.
وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای گفت: این حضور در تثبیت و اقتدار نظام موثر و بسیار تاثیرگذار است.
امام جمعه اردبیل همچنین با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: رسالت بزرگ مسوولان آشنا کردن نسل نو با انقلاب اسلامی بوده و هر نسلی عظمت انقلاب را درک نکند به دفاع از آن قادر نخواهد بود.
آیت الله عاملی بیان کرد: انقلاب اسلامی الهام بخش قیام های مردمی دنیاست و ریخته شدن خون شیعیان در طول تاریخ به خاطر مبارزه با استبداد و قائل بودن ملت ها به رهبری صالح بوده است.
وی اظهار کرد: نه تنها انقلاب اسلامی بلکه برجام نیز با ایستادگی و مقاومت به نتیجه رسید و هر زمان در برابر دشمن، مقاومت نشان دهیم در مقابل ایران اسلامی خاضع خواهند شد.
وی اظهار کرد: دشمن در صدد آن است که مقاومت های مواجه با خود را بشکند اما جای افتخار است که در سایه انقلاب اسلامی، به برکت خون شهدا، هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری و مقاومت مردم برای خود تصمیم می گیریم و در برابر استکبار سرخم نمی کنیم.
امام جمعه اردبیل ادامه داد: نباید با باور سوزی و سیاه نمایی در جامعه شکاف ایجاد شود بلکه لازم است با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رعایت منافع و حفظ وحدت و انسجام ملی تلاش کنیم.
او 22 بهمن را نشانه تجدید میثاق ملت با آرمان های امام و شهدا دانست و بر حضور حماسی مردم در آئین ها و راهپیمایی های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.
وی افزود: در انقلاب اسلامی هر قشری نقش ایفا کردند و امروز به مدیران کارآمد نیاز داریم تا با دانستن قدر انقلاب، در پاسداشت ارزش های آن و پیشرفت جامعه ایفای نقش کنند.
وی توافق هسته ای را فرصت بزرگی برای گشوده شدن درهای جهان به روی ایران و راه تنفسی به انقلاب اسلامی دانست و بر مدیریت شایسته آن برای حفظ این ظرفیت مطلوب تاکید کرد.
آیت الله عاملی افزود: توان نظامی ما به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است و تاکنون هیچ کشوری نتوانسته است با ملوانان متجاوز آمریکایی مانند ایران اسلامی برخورد کند.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: حرکت علمی کشور به موازات جهان ضروری دانست و اگر جایگاه علمی نداشته باشیم در دنیا تاثیرگذار نخواهیم بود.
آیت الله سیدحسن عاملی اضافه کرد: قبل از انقلاب اسلامی برای کشور ما به جای شاه، آمریکا تصمیم می گرفت اما باید بدانیم که هیچ کشوری با اتکا به آمریکا آباد نشده است و اکنون نیز مستقل شدن هر کشوری برای آمریکا مساله ای بزرگ و غیرقابل هضمی است.
وی تشریح کرد: ایجاد تردید در تفکر نسل جوان در خصوص انقلاب اسلامی از نشانه های نفوذ دشمن است و باید متوجه باشیم که انقلاب اسلامی با ارائه شعارهای جهانی و بزرگ، عظمت خود را در جهان به نمایش گذاشته است.
وی بیان کرد: آینده روشن ما به آشنایی نسل های جدید با انقلاب اسلامی مرتبط است و جوانان باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران نه بر پایه ارزش های مادی، بلکه با تکیه برحق پیروز شد و همواره شعارهای مربوط به کرامت بشر را در دنیا سر می دهد.
امام جمعه اردبیل ادامه داد: انقلاب اسلامی با تکیه بر اسلحه و زور پیروز نشد بلکه بر اساس فطرت پاک انسان، ملت را با خود همراه ساخت و به پیروزی رسید و اکنون نفوذ و تاثیر ایران اسلامی در منطقه برای دنیا آشکا است.
حجت الاسلام ولی نظرپور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این دیدار اسلام، ولایت فقیه و مردم را سه رکن پیروزی انقلاب اسلامی دانست و بر ایستادگی بر اصول و حضور پرشور مردم در 22 بهمن و انتخابات را برای مقابله با ضربه زدن دشمن به ارکان انقلاب، لازم دانست.
وی گفت: انقلاب اسلامی به آرا و نظر مردم در انتخابات ارزش و اهمیت قائل است و به یقین با حضور چشم گیر مردم در پای صندوق های آرا، دشمن در صدمه زدن به ارکان انقلاب اسلامی عاجز خواهد ماند.
وی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فراهم نمودن زمینه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را از برنامه های دهه فجر اعلام کرد.
انتهای پیام /

http://fna.ir/WR0L0U





94/11/13 - 14:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن