تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812814827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در دیدار ولایتی با کمیته بین الملل دومای روسیه چه گذشت؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: در دیدار ولایتی با کمیته بین الملل دومای روسیه چه گذشت؟
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با رییس و اعضا کمیته بین الملل دومای روسیه روز سه شنبه 13 بهمن ماه دیدار و در خصوص همکاری های دو جانبه و منطقه ای تبادل نطر کرد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، پوشکوف رییس کمیته بین الملل دوما نقطه نطرات خود را با دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در خصوص مسایل دو جانبه و منطقه ای بیان کرد.
دکترولایتی در این دیدار با اشاره به سابقه همکاری ها و ارتباطات دو کشور گفت:سابقه همکاری ها به ویژه پس از پیروزی انقلاب در تاریخ روابط دو کشور بی سابقه است و ما به صورت استراتژیک روابط با شرق به ویژه روسیه را به عنوان نگاه راهبردی مقام معظم رهبری این مهم را به دنبال می کنیم .

مشاور مقام معطم رهبری در امور بین الملل تصریح کرد:همانگونه که ریاست محترم کمیته بین الملل دوما هم تاکید کردند باید گفت که دو کشور منافع بلند مدت و استراتژیک داشته و البته تهدیدات مشترکی را هم دارند.

وی افزود:یکی از نمونه ها و مصادیق منافع مشترک ایران و روسیه در موصوع سوریه هست که پیروزی در این میدان بسیار حیاتی بوده و می تواند منافع و تمامیت ارضی کشورهای منطقه مانند عراق و ترکیه را تامین و ثبات و صلح در منطقه راتامین نماید و افراط گرایی منطقه در حال گسترش به اسیای مرکزی و غرب چین  می باشد که همکاری های دو طرف می تواند در این زمینه نقش افرینی داشته باشد.

رئیس سازمان تحقیقات استراتژیک و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این دیدار تصریح کرد: مسیر همکاری های بلند مدت و استراتژیک دو کشوربازگشت ناپذیر بوده  و جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در همه زمینه ها حمایت ها و همکاری های خود را افزایش دهند.

دکتر ولایتی با اشاره به همکاری های ایران و روسیه حتی در دوران تحریم ها در زمینه های مختلف هسته ای،دفاعی و اقتصادی گفت:سفر رییس جمهور ایران به کشورهای ایتالیا و فرانسه سفر رییس جمهور چین به ایران را در هفته های اخیر مشاهده کردیم که در دوران پسا تحریم در حال گسترش بوده اما رابطه ایران و روسیه درازمدت و استراتژیک بوده و دو طرف در این زمینه اهتمام جدی داشته و باید گام های عملی را پیگیری نمایند و حجم روابط به ویژه در حوزه های اقتصادی باید افزایش داشته باشد که زمینه های آن فراهم شده است.

منافع روسیه و ایران، منافع بلند مدت و استراتژیک است


به گزارش خبرآنلاین پوشکوف رییس کمیته بین الملل دومای روسیه که روز سه شنبه 13 بهمن در محل دوما با دکتر ولایتی و هییت همراه دیدار  کرد گفت: روابط دو کشور ایران و روسیه به دلیل منافع مشترک فراوان بلند مدت و راهبردی است و حتی تصورش برای من سخت است که کدام یک از منافع روسیه و ایران می تواند در جهت منافع مشترک نباشد و نمی توان عیر از منافع بلند مدت و استراتژیک بین ایران و روسیه  تصور دیگری داشت.

در این دیدار که اعصا کمیته بین الملل دوما نیز حصور داشتند گفت: آمریکایی ها در تلاش هستند ساختارهای منطقه را برهم بزنند و ثبات منطقه خاورمیانه را برهم بزنند و و تحت نفود خودشان در بیاورند و نفود خود را فراتر از مرزهای خود ببرند و با دخالت ها مانند انچه در  راه انداختن انقلاب های رنگی مشاهده نمودیم صلح و ثبات را برهم می زنند.

وی به موضوعات مرتبط با سوریه هم اشاره و تصریح کرد:تناقضات با امریکایی ها و اشتراک منافع روسیه و ایران را در مرکز ثقل آن در سوریه می توان مشاهده نمود که دیدگاه های مشترک فراوانی بین ایران و روسیه در این خصوص وجود دارد.

وی در ادامه به برخی از موضوعات و علاقه مندی ها در روابط دو جانبه نیز پرداخت و دکتر ولایتی نیز در خصوص همکاری ها ی دو جانبه و منطقه ای و بین المللی مطالبی را مطرح نمود.

همچنین در این دیدار دکتر سنایی سفیر ایران در روسیه ،دکتر فروزش و ملایک معاونین مرکز تحقیقات استراتژیک،چگنی زاده استاد دانشگاه و شوری کارشناس روسیه نیز در این جلسه حضور داشتند و نظرات خود را بیان نمودند.




منبع: خبرآنلاین


۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن