تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819940671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج فرهنگ صحیح دریافت کالا از سوی رسانه‌های استان بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد بوشهر مطرح کرد: ترویج فرهنگ صحیح دریافت کالا از سوی رسانه‌های استان بوشهر ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ترویج فرهنگ صحیح دریافت کالا از سوی رسانه‌های استان بوشهر به‌ویژه صداوسیما در دستور قرار دارد.
به گزارش ایلنا، حمیده ماحوزی ظهر امروز در نشست ستاد قاچاق کالا و ارز استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با 937 کیلومتر مرز آبی و همسایگی با خلیج‌فارس نیازمند توجه بیشتری در حوزه‌های مختلف به‌ویژه ورود کالاهاست.
 
وی افزود: ورود مجلات، کتاب‌ها، لوح‌های فشرده از کشورهای همسایه در مسائل فرهنگی بوشهر و حتی کل کشور تأثیر دارد و با توجه به موقعیت استان بوشهر ضروری است در این بخش توجه لازم به نیازمندی‌های استان بوشهر صورت گیرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در همین راستا با هماهنگی صورت گرفته با مطبوعات استان بوشهر یک ستون در نشریات به موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فرهنگ‌سازی برای مبارزه با این پدیده اختصاص خواهد یافت و در رسانه ملی نیز تبلیغات ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است.
 
ماحوزی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ صحیح دریافت کالا، با هماهنگی صورت گرفته با صداوسیما ساخت فیلم کوتاه نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
 
وی گفت: ظرفیت‌های متعددی در بین اعضای کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز وجود دارد که باید برای تدوین طرح جامع فرهنگی در استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تعامل و همکاری لازم داشته باشند و از ستاد مرکزی نیز اعتبار لازم برای تدوین طرح اختصاص یابد.
 
مدیرکل امنیتی و انتظامی استان بوشهر با اشاره به تأکیدات مام معظم رهبری در مورد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این زمینه جامع و کامل بوده اما آنچه در مورد کار فرهنگی به‌عنوان کاری دراز مدت مدنظر است کمبود اعتبار برای اجرای این طرح‌هاست.
 
حیدر ساجدی افزود: اعضای کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طرح‌های فرهنگی خود در مورد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تا 10 روز آینده به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.


۱۳۹۴/۱۱/۱۳ ۱۴:۳۶:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن