تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814692416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت دانش آموخته واحد یادگار امام(ره) در دفاع از حرم حضرت زینب(س)


واضح آرشیو وب فارسی:استانداری تهران: شهید علی آقاعبداللهی که در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات اسلامی به دست تروریست های تکفیری سوریه به شهادت رسید، دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری بود.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی، آقا عبداللهی دانش آموخته رشته الکترونیک واحد یادگار امام(ره) شهرری که سال ها با عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین به خادمی خاندان اهل بیت عصمت و طهارت مشغول بود، برای مبارزه با تروریست های تکفیری و در دفاع از حرم حضرت زینب  ( س) راهی سوریه شد .
این شهید والامقام سرانجام پاداش اخلاص خود را گرفت و در 21 دی در درگیری با نیروهای تکفیری در منطقه خان تومان سوریه به شهادت رسید و به دیدار مولای خود حضرت اباعبدالله(ع) شتافت .
به همین منظور دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری در پی شهادت این شهید پیام تسلیتی صادر کرد .
متن پیام بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
سرانجام بسیجی شهید علی آقا عبدالهی دانش آموخته رشته الکترونیک واحد یادگار امام(ره)شهرری در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حریم ولایت شربت شیرین شهادت را نوشیدندند و به مقام والای شهادت نائل آمدند. این شهید نماد ایمان، تقوی، صداقت، اخلاص، اراده، تلاش و فداکاری در راه خدا و در مسیر نورانی امام و رهبری و شهدای والامقام بودند .
... [ مشاهده متن کامل خبر در استانداری تهران ]

سه شنبه ، ۱۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: استانداری تهران]
[مشاهده در: www.news.ostan-th.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن