تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803690942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

| استاندار سیستان و بلوچستان : سیستان در نهایت منطقه آزاد خواهد شد/ دولت به عهد خود در قبال منطقه آزاد سیستان وفا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نی زار:
استاندار سیستان و بلوچستان : سیستان در نهایت منطقه آزاد خواهد شد/ دولت به عهد خود در قبال منطقه آزاد سیستان وفا کرد
نـــی زار : استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تنوع ظرفیت ها در استان سیستان و بلوچستان از شاخصه های بارز این استان است که با محوریت قراردادن بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توان به اشتغال زایی و توسعه پایدار کمک کرد. به گزارش نی زار، مهندس علی اوسط هاشمی ظهر […]
نـــی زار : استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تنوع ظرفیت ها در استان سیستان و بلوچستان از شاخصه های بارز این استان است که با محوریت قراردادن بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توان به اشتغال زایی و توسعه پایدار کمک کرد.
6715_orig
به گزارش نی زار، مهندس علی اوسط هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و حفظ ارزش ها و آرمان های امام راحل در جهان به یک کشور قدرتمند تبدیل شده که این قدرت ایران باعث نتیجه گرفتن در مذاکرات هسته ای در برابر ابرقدرت های جهان شده است. استاندار در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که با مردم به پیروزی رسیده و با اتکای به مردم به راه خود ادامه می دهد. هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به وفاق و همدلی موجود تکیه گاهی قوی برای دولت شده است و این مهم باعث شده تا استان ما از حیث امنیتی دربهترین و آرمانی ترین شرایط قرارگیرد.
هاشمی بیان کرد: در شرایط کنونی، استان سیستان و بلوچستان آرمانی ترین شرایط امنیتی را داراست و این فرصت طلایی ترین زمان برای کشاندن منطقه در مسیر توسعه کشور است.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ما تنها استانی هستیم که سهم مهمی در اقتصاد کشور و تولید ناخالص ملی داریم و استان اینک در مسیر توسعه است.
وی در ادامه به ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری استان نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا می توان بندر چابهار را موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی و ایرانی دانست.
هاشمی افزود: با توافقات صورت گرفته دولت جمهوری اسلامی ایران و کشور چین، این کشور قرار است سرمایه گذاری ویژه ای در این بندر اقیانوسی انجام دهد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار و سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار با توجه به موقعیت ویژه خود می تواند در سیاست های راهبردی نقش آفرینی کند.
وی بیان کرد: اتصال بندر چابهار به راه‌آهن در آینده، معافیت‌های مالیاتی برای سرمایه‌گذاران، افزایش ظرفیت سالانه تخلیه و بارگیری کالا از ۲.۵ میلیون تن کنونی به هشت ‌میلیون تن و امکان پهلوگیری کشتی‌های ۱۰۰‌هزار تنی در بندر چابهار در آینده از مزیت‌های بالقوه این بندر است.
استاندار همچنین به وضعیت منابع آبی استان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به خشکسالی های چند ساله اخیر این استان وضعیت مناسبی به لحاظ آب ندارد و باید از ذخایر موجود نهایت استفاده را کرد.
هاشمی تصریح کرد: بحث تدوین سند توسعه آب استان در شورای علی استانها مطرح شده و قرار است این سند تا یک ماه آینده تدوین شود.
وی همچنین به آبیاری اراضی شمال و جنوب استان به صورت قطره ای و تحت فشار نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح ۴۶ هزار هکتار از اراضی شمال استان و ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی جنوب استان آبیاری خواهد شد که خود این امر می تواند در بحث اشتغال نیز ایجاد شغل کند.
هاشمی همچنین در ادامه به موضوع گردشگری و جذب گردشگر نیز در استان اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است سیستان و بلوچستان به یکی از قطب های تفریحی و گردشگری شرق کشور تبدیل شود.
وی اظهار کرد: سال ۹۶ سال معرفی “استان سیستان و بلوچستان به‌عنوان مقصد گردشگری داخلی وخارجی” انتخاب شده است.
وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این اهداف باید ابتدا زیرساخت های گردشگری و فرهنگی در استان مهیا شود که دولت مصمم به این کار است.
استاندار در ادامه ضمن گلایه مندی از مجلس برای تصویب نشدن منطقه آزاد سیستان گفت: دولت در زمینه طرح منطقه آزاد تجاری سیستان به قول و وظیفه خود عمل کرد اما این طرح زمان مناسبی به مجلس نرفت و رای نیاورد.
هاشمی خاطرنشان کرد: طرح منطقه آزاد سیستان در یک ماه دوبار به مجلس ارسال شد اما نتیجه مثبت حاصل نشد اما برای تصویب منطقه آزاد تجاری سیستان مجدد تلاش خواهیم کرد.
استاندار گفت: عقب ماندگی در سیستان حاصل گذشته‌های دور است، اگر امکانات زیربنایی راه‌آهن و گاز در این منطقه نیز انجام می‌شد، امروز می‌توانستیم سیستان را بارانداز تجاری کشور افغانستان کنیم.
وی اظهار کرد: امروز دو عنصر در جهش دادن در مسیر توسعه نقش دارد یکی زیرساخت و دیگری دانش است که در سیستان و بلوچستان دانش حاصل است اما نبود برخی تاسیسات زیربنایی و زیرساخت‌ها به مشکلات این منطقه دامن زده است.
وی همچنین در ادامه به بحث ساماندهی مناطق حاشیه شهرهای استان نیز اشاره کرد و گفت: کار ساماندهی این مناطق در حال حاضر بصورت کارشناسی در استان در حال فعالیت است.
استاندار از استقرار دبیرخانه بازآفرینی بافت‌های فرسوده کشور در شهرستان زابل در سال آینده خبر داد و افزود: در راستای توجه دولت به مشکلات حاشیه‌نشینی در این استان، ضمن استقرار دبیرخانه بازآفرینی به این استان، بازآفرینی چهار شهر زابل، زاهدان، چابهار و ایرانشهر از سال آینده آغاز خواهد شد.
۱۳ بهم, ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نی زار]
[مشاهده در: www.neyzarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن