تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820571936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عظمت ایران اسلامی در میادین جهانی به برکت خون شهداست


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت عظمت ایران اسلامی در میادین جهانی را به برکت خون شهدا دانست وگفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان در اوج اقتدار و عزت و در آرامش و امنیت به سر می برد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، محمد حسن پور، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت امروز(13 بهمن) در یادواره 26 شهید انقلاب اسلامی شهرستان رشت که در سالن شهید رحمدل مجتمع خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله) این شهر برگزار شد اظهار کرد: استان گیلان جهت دفاع از میهن اسلامیمان هشت هزار شهید تقدیم کرده است.
وی با بیان اینکه 26 شهید در شهر رشت در دوران انقلاب در مقابله با رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند اظهار کرد: شهدای انقلاب از شهدای مظلوم هستند که برای آحاد جامعه شناخته شده نیستند.
حسن پور با اشاره به برگزار کنگره ملی شهدای گیلان برگزاری این یادواره را از برنامه های کنگره دانست و تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون همین شهیدان در اوج اقتدار و عزت و در آرامش و امنیت به سر می برد.
وی با بیان اینکه باید به خاطر این آرامش و آسایش قدردان شهدا باشیم تصریح کرد: امروز که داعش در منطقه بسیاری از کشورهای همجوار همچون سوریه و عراق را به زانو در آورده است ما در آرامش هستیم و این به خاطر رشادت ها و ایثارگری های شهداست.
حسن پور ادامه داد: بی شک ایثار و مقاومت شهداست که ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
عظمت ایران اسلامی در میادین جهانی به برکت خون شهداست






سه شنبه ، ۱۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن