تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819714745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هتل پنج ستاره و پارک آبی سمنان در دهه فجر افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


هتل پنج ستاره و پارک آبی سمنان در دهه فجر افتتاح می شود استان‌ها > سمنان - مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی و به مناسبت گرامیداشت دهه فجر کشور اولین هتل پنج ستاره و مجموعه پارک آبی سمنان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، «حسين خواجه‌بيدختي» اظهار داشت: بازديد از جاذبه‌هاي گردشگري برتر استان از جمله بسطام و خرقان، رونمايي از كتاب فرهنگ واژگان فارسي به سمناني و افتتاح پارك آبي و هتل پنج ستاره در سمنان از برنامه هاي سفر رئيس سازمان ميراث فرهنگي كشور به استان سمنان است.
وي با بيان اينكه اين سفر در روز پنج شنبه پانزدهم بهمن ماه انجام مي‌شود، افزود: عملیات اجرایی هتل و پارك آبي سمنان از سال 1391 در زمینی به مساحت حدود 15 هزار متر مربع، در شش طبقه و با اعتبار 700 میلیارد ریال آغاز شده است.
وی افزود: در این مجموعه، چهار سالن برگزاری همایش و مراسم با ظرفیت چهار هزار نفر و 55 اتاق و هشت سوئیت، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ و سینمای پنج بعدی، در هتل و مجموعه تفریحی پارک آبی وجود دارد.
وي گفت: مجموعه پارک آبی سمنان نيز دارای استخر کودکان، رودخانه آرام، چاله فضایی، استخر موج، سرسره کند و تند، سونا، جکوزی و رستوران و دارای بزرگترین بومرنگ استخر آبی در آسیا است كه در منتهی‏الیه پارک 17 شهریور سمنان واقع شده است.
بيدختي در رابطه با مراسم رونمايي از كتاب فرهنگ واژگان فارسي به سمناني گفت: اين كتاب توسط "ذبيح ا... وزيري" نويسنده و پژوهشگر سمناني منتشر شده است.
وي با اشاره به ثبت زبان سمناني در فهرست ميراث معنوي كشور گفت: اين پرونده با عنوان "سمني زفون"(زبان سمناني) در فهرست ميراث معنوي كشور به ثبت رسيده است و كتاب فرهنگ واژگان فارسي به سمناني نيز به همين مناسبت منتشر شده است.
مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان با بيان اينكه مراسم رونمايي از اين كتاب پس از افتتاح هتل پنج ستاره و در اين مركز اقامتي - تفريحي برگزار مي شود، افزود: اين كتاب شامل گنجينه‌اي از واژه‌ها و اصطلاحات فارسي به زبان سمناني است كه در دو جلد و با حمايت اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان منتشر شده است.

کلید واژه ها: استان سمنان -




سه شنبه 13 بهمن 1394 - 06:15:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن