تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821249554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش های ارتقای ایمنی رانندگان در زنجان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان از برگزاری همایش های آموزشی برای ارتقای فرهنگ رانندگی توسط جمعیت طرفداران ایمنی راه ها خبر داد و گفت: این جمعیت در استان زنجان ۶۰۰ عضو دارد.
مسعود خوشکام در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درزنجان اظهار داشت: تصادقات جاده ای و تلفات جانی و مالی ناشی از آن از مهم ترین دغدغه هایی است که بررسی علل تصادفات و برنامه ریزی برای کاهش سوانج جاده ای در دستور کار کمیسیون ایمنی استان زنجان قرار گرفته است.
وی ابراز کرد: با بررسی علل تصادفات در استان زنجان، نتیجه گیری و بسط آن در کل کشور مشخص شد که عامل انسانی در 70 درصد تصادفات نقش دارد که تلاش برای ارتقای فرهنگ رانندگی می تواند در کاهش تصادفات نقش تعیین کننده ای ایفا کند.
مسئول مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان معضل فرهنگی را مهم ترین مشکل در بروز تصادفات عنوان کرد و افزود: تعداد متوفیان تصادفات جاده ای کشور در سال گذشته 17 نفر گزارش شده که سهم استان زنجان 258 کشته بود.
وی بیان کرد: پیشگیری از بروز تصادفات نیازمند یک تصمیم جمعی بود که با شکل گیری جمعیت طرفداران ایمنی راه ها و ایجاد ارتباط بین سازمان ها، ارگان ها و همه اقشار مردم با حرکت فرهنگی جمعی در راستای کاهش تصادفات اقدام می شود.
خوشکام ابراز کرد: جمعیت طرفداران ایمنی راه ها به عنوان یک تشکل مردم نهاد ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

سه شنبه ، ۱۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن