تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813608779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ارشاد استان البرز: توسعه فضاهای فرهنگی در استان البرز مهمترین اولویت است/ سینما تئاتر ارشاد کرج بازسازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل ارشاد استان البرز:
توسعه فضاهای فرهنگی در استان البرز مهمترین اولویت است/ سینما تئاتر ارشاد کرج بازسازی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بر توسعه فضاهای فرهنگی در این استان تأکید کرد و گفت: سینما تئاتر ارشاد کرج به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های فرهنگی استان البرز مورد بازسازی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: توسعه فضاهای فرهنگی در استان البرز مهمترین اولویت است/ سینما تئاتر ارشاد کرج بازسازی شد



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدموسی حسینی کاشانی ظهر امروز در مراسم تحویل سینما تئاتر ارشاد کرج پس از بازسازی اظهار داشت: افزایش جمعیت در این استان و نیاز مردم به فضاهای فرهنگی و هنری می‌طلبد تا توسعه مکان‌های فرهنگی یکی از مهمترین اولویت‌های ما باشد. وی ادامه داد: هم اکنون میزان فضاهای فرهنگی در این استان متناسب با جمعیت البرز نیست و نمی‌تواند نیازهای مردم را در بخش‌های مختلف پاسخ دهد. مدیرکل ارشاد البرز با بیان اینکه البته اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای توسعه این فضاها اندیشیده شده است بیان داشت: فعالان و متولیان امر فرهنگ در این استان تلاش‌های بسیاری را برای ارتقای فضاهای فرهنگی و رسانیدن به فضاها به استانداردها انجام دادهاند اما رشد بیش از حد جمعیت دراین استان تا کنون نتوانسته ما را به اهداف مورد نظر در این زمینه برساند.
حسینی کاشانی با اعلام اینکه فعالان فرهنگی بسیاری دراین استان وجود دارند و در بخش‌های مختلف صاحب امتیاز و دارای کارنامه درخشان هنری نیز هستند ادامه داد: باید از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه امور فرهنگی استفاده کنیم و به سمت آبادانی بیشتر در این زمینه پیش برویم.
وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر ارتقای اعتبارات عمرانی در این حوزه افزود: امسال اعتبارات عمرانی تخصیص داده شده به این اداره کل 10 میلیارد ریال بوده است که امیدواریم با توجه به نیاز توسعه فضاهای فرهنگی در این استان اعتبارات نیز با افزایش قابل قبولی رو به رو شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد:  برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در این استان می‌توانیم از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کنیم و در این زمینه با رشد مواجه باشیم.
حسینی کاشانی در ادامه سخنان خود به بازسازی سینما تئاتر ارشاد کرج اشاره کرد و بیان داشت: این سینما تئاتر در فضایی بالغ بر 300 مترمربع بنا شده است که با توجه به قدیمی بودن آن مورد بازسازی قرار گرفت که دراولین روز از ایام الله دهه فجر و پس از بازسازی تحویل داده شد.
وی ادامه داد: این فضا شامل کافه کتاب، پلاتو و نگارخانه است و با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال بازسازی و به بهره‌برداری رسید.


94/11/12 - 16:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن