تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818029023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد بیجا عامل اصلی هک تلگرام


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 اعتماد بیجا عامل اصلی هک تلگرام
اعتماد بیجا عامل اصلی هک تلگرام رئیس پلیس فتا شهرستان ملارد گفت: زن جوانی که با هک تلگرام یکی از شهروندان ملارد، وی را مورد تهدید قرار داده بود با حضور به موقع شاکی در پلیس فتای این منطقه دستگیر شد.


به گزارش فرهنگ نیوز،سروان ذبیح الله قاسمی  در تشریح پرونده هک تلگرام یکی از ساکنان این شهرستان اظهار داشت: چندی پیش شهروند ملاردی با طرح شکایت و حضور در پلیس فتای ملارد خواستار رسیدگی قضایی و انتظامی به موضوع هک تلگرام شخصی خود شد.
 
رئیس پلیس فتای ملارد افزود: بعد از مهندسی اجتماعی و ردیابی های انجام شده، ماموران انتظامی ملارد موفق به دستگیری زن جوانی شدند که با هک تلگرام این شهروند ملارد و دسترسی به اطلاعات خصوصی وی، او را مورد تهدید قرار داده بود.
 
رئیس پلیس فتای ملارد عنوان کرد: رشد سریع و شتابان نرم افزارها و اپلیکیشن های متعدد در کشور، گاهی چالش هایی را با خود به همراه دارد که علت اصلی آن را باید در نبود وجود فرهنگ صحیح استفاده از چنین امکاناتی و اعتماد بیجای کاربران جستجو کرد.
 
وی افزود: پیشگیری از چنین حوادث و وقایعی مستلزم هوشیاری و دقت نظر بسیار است و هرگونه سهل انگاری در این عرصه می تواند مسبب اتفاقات ناخوشایندی شود که گاهی حیثیت اجتماعی فرد را تحت الشعاع قرار می دهد.
 
قاسمی عنوان کرد: دسترسی به داشته های معنوی و نفوذ به حریم خصوصی افراد در شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، خطر و تهدیدی بالقوه است که با رعایت اصول فنی و لحاظ کردن احتیاط لازم، می توان از بروز چنین سوء استفاده هایی پیشگیری کرد.
 
رئیس پلیس فتا ملارد گفت: معمولا بزه دیدگان با اعتماد بیجا به مخاطبان ناشناس خود در محیط تلگرام، بستر و زمینه حادث شدن چنین مواردی را ایجاد می کنند.
 
وی افزود: طرح لطیفه های خنده دار، به بحث گذاشتن موضوعات علمی بی اساس از نمونه شگردهایی است که اغلب متهمان چنین پرونده هایی با توسل به آن و سو استفاده از هیجانات، احساسات و اعتماد مخاطبان خود، به چنین اقدامات مجرمانه ای مبادرت می وزند.
 
۵ پروند هک تلگرام در۶ ماه اخیر
 
قاسمی در مورد تعداد پرونده های تشکیل شده در این منطقه در طول شش ماهه اخیر عنوان کرد: از ابتدای تیرماه تاکنون قریب به پنج پرونده با موضوعیت هک تلگرام تشکیل شده که این امر موید ضرورت توجه و احتیاط مضاعف کاربران چنین نرم افزارهایی است.
 
وی گفت: از مردم ساکن این شهرستان درخواست می کنیم در صورت مواجه شدن با چنین سو استفاده هایی در سریعترین زمان ممکن با حضور در پلیس فتا این شهرستان نسبت به پیگیری شکایت خود اقدام کنند.
 
رئیس پلیس فتا ملارد یادآور شد: زمان، عنصری تعیین کننده در پیگیری و رصد بزهکاران این عرصه است و  به واقع طرح شکایت و پیگیری به موقع می تواند از هتک حیثیت احتمالی بزه دیده، پیشگیری کند.


منبع: مهر


94/11/12 - 15:07 - 2016-2-1 15:07:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن