تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820376415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش فرهنگیان و دانش آموزان در تحقق توسعه پایدار انکار ناپذیر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار کرمان: نقش فرهنگیان و دانش آموزان در تحقق توسعه پایدار انکار ناپذیر است استاندار کرمان با بیان اینکه نقش فرهنگیان و دانش آموزان در تحقق توسعه پایدار انکار ناپذیر است، گفت: فرهنگیان و دانش آموزان نقش موثری در تعالی بخشی به توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۲ بهمن ساعت 14:04

خبرگزاری پانا+

 به گزارش پانا از کرمان،علیرضا رزم حسینی در آئین نواختن زنگ انقلاب و آغاز برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در محل دبیرستان شاهد کرمان خاطر نشان کرد: انسجامی که در حال حاضر داریم مرهون رهبری هوشمندانه و مقتدرانه امام راحل و مقام معظم رهبری بوده که تا امروز در این انقلاب به ثمر رسیده است.
وی بیان کرد: ورود امام خمینی (ره) به وطن در سال 57 باعث پیروزی انقلابی شد که متفاوت نسبت به سایر انقلاب های آن دوران صورت گرفته بود.
رزم حسینی با بیان اینکه امروز ما در عرصه فرهنگی انقلابمان را صادر کرده ایم، گفت: بسیاری از کشورهای حوزه خاورمیانه به منظور استتقلال طلبی، آزادیخواهی، توسعه و پیشرفت از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته اند.
استاندار کرمان افزود: دانش آموزان و فرهنگیان در پدید آوردن انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند و به خاطر دارم اداره کل آموزش و پرورش در زمان انقلاب پایگاهی برای تجمع دانش آموزان، معلمان و همه اقشار و در راس آن روحانیت و آیت الله جعفری امام جمعه کرمان از رهبران نهضت در استان بود.
علیرضا رزم حسینی گفت: دانش آموزان در دوران انقلاب حضور پررنگی داشتند و سپس برای تثبیت انقلاب خیل عظیمی از این عزیزان در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به اینکه 37 سال از انقلاب و برپایی نظام جمهوری اسلامی می گذرد ادامه داد: نسل جدید دانش آموزان باید این حرکت را در مسیر تعالی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در جهت استحکام بیشتر نظام ادامه دهد.
رزم حسینی افزود: ما تا به امروز در انقلاب و دوران دفاع مقدس حضور داشتیم و خدمتگذار مردم بودیم و از شما دانش آموزان انتظار داریم نسل شما نسلی باشد که انقلاب اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را پدید بیاورد.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید و جانباخته است و امیدواریم توسط نسل جدید، جوانان و دانش آموزان و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری ، یک کشور با شاخص های مطلوب اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از توانمندی ها و امکانات داخل کشور داشته باشیم.
علیرضا رزم حسینی تصریح کرد: باید پیوستگی و همبستگی که بین مردم، جوانان و علما وجود دارد استمرار پیدا کند تا انشاءالله به سربلندی جامعه اسلامی، دینی و ایرانی و آن چیزی که لیاقت مردم خوبمان است برسیم.
وی با اشاره به اینکه نسل جدید در دوره ای با فناوری جدید قرار گرفته است افزود: شما همه دانش ها را در اختیار دارید و این دانش ها را باید در جهت بهبود وضعیت علمی، فرهنگی و اجتماعی خودتان بکار گیرید.
علیرضا رزم حسینی تاکید کرد: معلمان با مشی جدید نقش پدرانه خود را برای دانش آموزان ایفا کنند تا در این مسیر کارنامه خوبی از دانش آموزان و آموزش و پرورش کرمان داشته باشیم.
استاندار کرمان گفت: امروز نزدیک به 550 هزار دانش آموز و حدود 47 هزار معلم در استان داریم و جامعه بزرگ کرمان امروز جامعه فرهنگی و دانش پژوه است.
علیرضا رزم حسینی افزود: هم اکنون 174 هزار دانشجو و 110 موسسه آموزش عالی در استان فعالیت دارد، در حالی که قبل از پیروزی انقلاب فقط 828 دانشجو در یک موسسه آموزش عالی تحصیل می کردند.
وی تصریح کرد: برجام یک واقعیت تاریخی است و شاید عده ای این روش را نپسندند اما ما نگاهمان به رهبری است که این حرکت را تایید فرمودند و مجلس شورای اسلامی تصویب کرد.
رزم حسینی افزود: با مدیریت واحد حرکتی در کشور شروع شده و ادامه خواهد پیدا کرد و ما دوران خوبی در این دولت و دولت های بعدی و سال های آینده خواهیم داشت.
وی بیان کرد: این مسیری که با حفظ حقوق هسته ای، غنی سازی و رفع تحریم ها با مذاکره و کمترین هزینه شکل گرفت کار بزرگی است و باید از مقام معظم رهبری و هیات دولت تشکر شود که مسیر را برای آبادانی کشور هموار کردند.
بر پایه این گزارش؛ آئین نواختن زنگ انقلاب و گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی 12 بهمن با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان در دبیرستان شاهد کرمان برگزار شد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن