تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805404660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهیاران نقش موثری دررشد اقتصادی و توسعه پایدار روستایی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: مدیر کل امور روستایی مازندران: دهیاران نقش موثری دررشد اقتصادی و توسعه پایدار روستایی دارند ایلنا: عبدی گفت:دهیاران باید تلاش کنند در چارچوب اختیارات قانونی به وظایف خود به خوبی عمل کنند.
دهیاران نقش موثری دررشد اقتصادی و توسعه پایدار روستایی دارند

به گزارش ایلنا،جان الله عبدی درمراسم برگزاری آزمون حین خدمت دهیاران در مصلی ساری نقش دهیاران را در حفظ توسعه پایدارروستایی بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: دهیاران می توانند رشد اقتصادی  توسعه پایدار روستایی گام های موثری بردارند.
 
وی با بیان اینکه دهیاران باید به تمام مسائل و اتفاقات منطقه آگاهی و اشرافیت کامل داشته باشند و در راستای رفع مشکلات روستائیان تلاش کنند، گفت: دهیاران باید تلاش کنند در چارچوب اختیارات قانونی به وظایف خود به خوبی عمل کنند.
 
عبدی با اشاره به وظایف قانونی دهیاران افزود: می طلبد دهیاران از ظرفیت های موجود در روستاها استفاده کرده و وظایف خود را برابر با قانون به خوبی ایفا کنند.
 
مدیر کل امور روستایی مازندران ، افزود: دهیاران با استفاده از مشارکت های روستاییان و توانمندی های مردم برای عمران و توسعه مناطق روستایی و توسعه زیر ساخت های لازم، کمک به جذب منابع مالی نقش اساسی ایفا کنند.
 
وی  با اشاره به فضای سیاسی حاکم بر کشور در خصوص دو انتخابات پیش رو در هفتم اسفند سال جاری ، گفت: دهیاران می توانند زمینه اعتماد سازی و مشارکت حداکثری مردم را در این انتخابات بخوبی فراهم کنند.
 
عبدی هدف ار برگزاری آزمون مکاتبه ای دهیارن حین خدمت را ارزیابی سطح اطلاعات  و آگاهی دهیاران از قانون ،آیین نامه ها، شیوه نامه ها و دستور العمل ها دانست و افزود: مدیریت بحران، مدیریت پسماند، فضای سبز روستایی، آشنایی با طرح ها و پروژه های عمرانی روستا، اقتصاد روستایی، مشارکت روستایی، گردشگری، گردشگری و مدیریت روستایی را از عناوین محورهای مطالعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور عنوان کرد.
 
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران افزود: با توجه به پتانسیل ها و جاذبه فراوانی  که در روستا وجود دارد، دهیاران می توانند نقش موثری در توسعه گردشگری روستایی و رونق اقتصادی داشته باشند.
 
عبدی با اشاره به اینکه دهیارها به عنوان مدیریت روستاها در جذب گردشگر و ترویج گردشگری روستایی و بومی گرایی نقش موثر و سازنده ای داشته باشند به ارتقای گردشگری روستایی در سطح استان تاکید کرد.
 
وی با اعلام اینکه در حال حاضر نزدیک به دو هزار دهیار در روستاهای استان فعالیت می کنند، اظهار داشت: روستاهای بالای ۳۰ خانوار از دهیاری برخوردار هستند .
 
عبدی افزود: با افزایش جمعیت به همراه گسترش رفاه اقتصادی و تغییر الگوی مصرف، بحران جدیدی به نام پسماند را در سکونت گاههای روستایی به وجوده آورده است و این در حالی است که هر روستایی میزان ۷۵۰ کیلوگرم زباله تولید می کند، بنابراین حفظ محیط زیست سکونتگاههای روستایی از طریق مدیریت دهیاران روستاها بسیار حائز اهمیت است.
 
وی در ادامه ایجاد فضای سبزروستایی را از دیگر برنامه های دهیاران عنوان کرد و گفت:توسعه فضای سبز در محیط روستاها از جمله فعالیت های دهیاران محسوب می شود.





 

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ ۱۹:۱۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن