تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798409931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌‌مندی ۴۰۰هزار مددجوی کمیته امداد از آموزش‌های خانواده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی کمیته امداد خبر داد بهره‌‌مندی ۴۰۰هزار مددجوی کمیته امداد از آموزش‌های خانواده معاون فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه مهمترین هدف حوزه فرهنگی کمیته امداد توانمند سازی فکری و فرهنگی خانواده‌ها است از بهره مندی حدود ۴۰۰هزار مددجوی تحت حمایت از آموزش های خانواده طی شش ماهه نخست سال خبرداد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۲ بهمن ساعت 13:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، اکبر میرشکار با اشاره به اینکه فعالیت‌های هدفمند و موثر آموزش خانواده، منشا آثار مطلوب در راستای تحکیم بنیان خانواده است،اظهار داشت: برگزاری آموزش های خانواده به این افراد طی مدت یاد شده منجربه صدور تقدیرنامه‌های متعدد از مراجع کشوری و استانی همچون وزارت ورزش و جوانان، ستاد مبارزه با موادمخدر، سازمان نهضت سوادآموزی، استانداری ها و فرمانداری‌ها شده است. وی ادامه داد: بیشترین مخاطبینی که در فعالیت‌های آموزش خانواده این نهاد شرکت داشته‌اند به ترتیب شامل افراد در شرف ازدواج، نوجوانان در آستانه بلوغ، زوج‌های جوان، دوشیزگان غیر محصل، زنان سرپرست خانوار و سالمندان می‌شود. آموزش‌های خانواده بصورت گروهی یا بصورت برگزاری همایش، اردوی جهادی، غیرحضوری ، چهره به چهره و طرح فلاح صورت می‌گیرد. معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: در اجرای طرح آموزش خانواده‌ها، این معاونت پس از احصاء نیاز آموزشی از طریق تکمیل شناسنامه‌های اختصاصی، محیطی و فرهنگی توسط مشاورین و سرمربیان آموزش خانواده ، خانواده‌های تحت حمایت را با رده‌های سنی متفاوت در سرفصل های آموزشی به تفکیک موضوعات در قالب کارگاههای آموزشی شرکت می‌دهند. وی در ادامه با تاکید بر اینکه خانواده محوری در دستور برنامه‌های این نهاد قرار دارد، یاد آورشد: بسیاری از فعالیت‌های ما به ویژه برگزاری اردوها که به نوعی ابتکار کمیته امداد است با نگاه خانواده محوری و همچنین دین محوری و تعمیق باورهای دینی این خانواده‌ها برگزار می‌شود. معاون فرهنگی کمیته امداد در خصوص وضعیت سوادآموزی مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز اظهار کرد: تعداد بی سوادان کمتر از 50 سال تحت پوشش امداد حدود 45 هزار نفر تخمین زده شده است که با همکاری نهضت سواد آموزی 38 هزار نفر از آنان موفق به سوادآموزی شده‌اند. طی شش ماهه نخست سال جاری نیز از 11هزار و 815 مددجوی شناسایی شده و مورد تائید نهضت سواد آموزی سه هزار و 600 نفر از آنان موفق به دریافت مدرک شده‌اند. وی همچنین به تاکید کمیته امداد بر ارائه آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش آسیب‌ها و موقعیت حساس خانواده‌های تحت پوشش این نهاد نیازمند آن هستیم که به مسئله آسیب‌ها اهمیت بیشتری داده شود. معاون فرهنگی کمیته امداد ادامه داد: در حوزه پیشگیری از اعتیاد و ارائه آموزش‌های تحصیلی به افراد بی سواد، فرهنگسازی ازدواج،‌ تحکیم بنیان خانواده،‌ لوح ملی از وزیران کشور،‌ رئیس سازمان نهضت سواد آموزی و وزیر ورزش و جوانان دریافت کرده‌ایم. میرشکار تصریح کرد: اکنون کمیته امداد در 22 استان کشور در حوزه فرهنگسازی ازدواج و تحکیم بنیان خانواده، در 21 استان در حوزه غنی سازی اوقات فراغت،‌ در 21 استان در حوزه باسوادی بی سوادان به عنوان دستگاه برتر انتخاب شده و تمامی این بررسی‌ها نیز از طریق سازمان‌های خارج از کمیته امداد صورت گرفته است. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن