تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799359429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عارف: اصلاح طلب قهر نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عارف: اصلاح طلب قهر نمی کند




رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: اصلاح طلبان با حداقل امکانات و با جدیت در رقابت انتخاباتی حاضر می‌شوند تا بگویند در قاموس اصلاح طلبی قهر و کناره گیری وجود ندارد





 ایلنا نوشت: رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: اصلاح طلبان با حداقل امکانات و با جدیت در رقابت انتخاباتی حاضر می‌شوند تا بگویند در قاموس اصلاح طلبی قهر و کناره گیری وجود ندارد


 محمدرضا عارف در دیدار جمعی از  نخبگان و شبستری‌های مقیم تهران با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  و گرامی داشت شهدای انقلاب و دفاع مقدس،گفت: انقلاب اسلامی ایران حادثه بزرگی در تاریخ بود انقلابی که برای حاکمیت اخلاق و اززش‌ها و اصالت دادن به رای و نظر مردم حادث شد و  در این بین نقش ماندگار رهبر فقید انقلاب به عنوان معمار انقلاب نباید هیچگاه فراموش شود.


او با بیان اینکه اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بسزایی داشتند ،یادآور شد: شناخت درست ماهیت انقلاب برای نسل سوم  بسیار حیاتی است .اگر نسل جدید شناخت درستی از ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی نداشته باشد این خظر وجود دارد که بخاطر برخی نارسایی‌ها و سوء عملکردها از انقلاب فاصله بیگرد. به همین دلیل نسل اولی‌ها باید در تبیین درست اهداف انقلاب اسلامی فعالانه‌تر ظاهر شوند.


عارف با اشاره به سابقه اصلاح‌طلبان در انقلاب، تاکید کرد: اگر بگویم اصلاح طلبان یکی از محورهای اصلی انقلاب بودند و از پیروان راستین خط امام محسوب می‌شدند و می‌شوند اغراق نکردم. هر چند بعدها تریبون‌ها در اختیار کسانی قرار گرفت که خود را انقلابی می‌نامیدند و بعضا اصلاح طلبان را به ضدیت با نظام متهم کردند اما مردم ما هوشیارند و می‌دانند که چه کسانی در انقلاب سهم داشتند و تحت تاثیر برخی القائات کذایی قرار نمی‌گیرند.


رئیس بنیاد امید ایرانیان با تاکید بر اینکه انتخابات فرصتی است برای جذب حداکثری،خاطرنشان کرد:اصلاح طلبان هزینه‌های زیادی برای نظام  و اصلاح طلبی داده اند و به آن افتخار می‌کنند. رقیب جریان اصلاحات تمام تلاش خود را طی سالیان اخیر معطوف به فاصله انداختن بین اصلاح‌طلبان و نظام کرده است و انتخابات مجلس فرصتی است تا اینگونه ترفندها خنثی شود و اگر فاصله‌ای هم با بخشی از حاکمیت ایجاد شده است ترمیم شود.


عارف تاکید کرد: امکانات در اختیار رقیب است و اصلاح‌طلبان با حداقل امکانات و با جدیت در رقابت انتخاباتی حاضر می‌شوند تا بگویند در قاموس اصلاح‌طلبی قهر و کناره‌گیری وجود ندارد همانگونه که در انتخابات 92 علی‌رغم برخی محدودیت‌ها با صلابت ظاهر شدیم و در نهایت به پیروزی دست یافتیم.


رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با اشاره به ردصلاحیت‌های صورت گرفته توسط‌ هیات‌های نظارت، تصریح کرد: اگر چه به روند بررسی صلاحیت‌ها گلایه جدی داریم و در چارچوب قانون پیگیری‎های خود را برای احقاق حقوق رد صلاحیت شدگان شایسته و انقلابی انجام می‌دهیم ولی در نهایت با تمکین به قانون در انتخابات مجلس حاضر می‌شویم و امیدواریم شورای محترم نگهبان با تجدیدنظر در آرای هیات‌های نظارت در ایجاد فضایی با نشاط که لازمه مشارکت حداکثری است نقش اساسی داشته باشند.






تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن