تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افخمی: بانک صنعت ومعدن به دنبال کاهش نرخ سود تسهیلات است


واضح آرشیو وب فارسی:گفتمان نیوز: گفتمان نیوز: رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: در حال حاضر نرخ سود تسهیلات بانک صنعت و معدن ٢١ درصد است و در تلاشیم این نرخ را به زیر ٢٠ درصد کاهش دهیم.
به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، علی اشرف افخمی که در حاشیه نشست مدیران شبکه بانک صنعت و معدن در مشهد سخن می گفت، افزود: در خراسان رضوی بیش از ۴.۵ برابر سپرده جذب شده در بانک ، تسهیلات اعطا می شود و این درحالی است که هیچ بانکی بیش از ٩٠ درصد جذب شده خود تسهیلات اعطا نمی کند.
این مدیربانکی تصریح کرد: کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی با کارآیی بیشتر صنایع و پایین آوردن قیمت تمام شده ممکن خواهد بود که این امر در بلند مدت امکان پذیر است.
وی در ادامه ، در خصوص سود تسهیلات وام ارزی، عنوان داشت : این سود در بانک صنعت و معدن در حال حاضر ۶ درصد است که با وجود باز شدن فضای جدید در راستای تعامل بیشتر با دنیا و کاهش تدریجی محدودیت هایی که در گذشته با آن درگیر بودیم احتمال زیادی وجود دارد که بتوانیم با اخذ خطوط ارزی ، سود تسهیلات ۶ درصدی را نیز کاهش دهیم.
افخمی در ادامه در خصوص برنامه های اجرا شده در بانک صنعت و معدن، عنوان کرد: بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای نقش کلیدی در پروژه های عمرانی کشور دارد، طی دو سال گذشته در احداث پروژه های بزرگ و نیروگاه های زیادی تامین مالی ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تحلیلی گفتمان نیوز ]
افخمی: بانک صنعت ومعدن به دنبال کاهش نرخ سود تسهیلات است






یکشنبه ، ۱۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گفتمان نیوز]
[مشاهده در: www.goftemannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن