تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820376213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین دورمذاکرات دمیستورا با هیئت مخالفان سوریه در ژنو


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: اولین دور گفتگوی استفان دی مستورا نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه با مخالفان سوری وابسته به محور ریاض - استانبول با دو روز تاخیر، امروز در ژنو برگزار می شود.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از دمشق، توقف عملیات ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی تکفیری مهمترین پیش شرط این دسته از مخالفان بود که مورد قبول قرار نگرفت.
ثائر ابراهیم کارشناس مسایل سیاسی سوریه در خصوص شرط گذاری مخالفان سوری وابسته به ریاض برای شرکت در مذاکرات ژنو گفت : مخالفان محور ریاض - استانبول هیچ اراده ای از خود ندارد، آنها بدون چون و چرا مطیع دستورات واشنگتن هستند. 
اما مخالفت دولت ترکیه با حضور نمایندگان کردهای سوری در این مذاکرات باعث شد که تشکل موسوم به شورای سوریه دمکراتیک، هم ژنو را ترک کند.
هیثم مناع رئیس این گروه مخالف پیشتر تاکید کرده بود، حاضر نیست با جنایتکاران جنگی مورد حمایت رژیم سعودی و ترکیه، برسر میز مذاکرات بنشیند.
تحسین حلبی کارشناس مسایل سیاسی در جواب به پرسش خبرنگار ما در دمشق گفت، رژیم سعودی می کوشد، نمایندگان گروه های تکفیری را به عنوان چهره های سیاسی در مذاکرات ژنو مطرح کند.
حال، بر خلاف خواسته محور ریاض استانبول، عناوین اصلی مذاکرات ژنو ، اولویت مبارزه با تروریسم ، تشکیل دولت ائتلافی بدون حضور نمایندگان تروریستها و منوط شدن سرنوشت نظام ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

یکشنبه ، ۱۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن