تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819636409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو حزب اعتمادملی از بررسی شرایط ائتلاف ۴ ضلعی خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عضو حزب اعتمادملی از بررسی شرایط ائتلاف ۴ ضلعی خبر داد
رئوف قادری با بیان اینکه شرایط اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس مناسب نیست گفت: اصلاح‌طلبان شرایط ائتلاف باسایر شخصیت‌ها و گروه‌ها را بررسی می‌کنند.
به گزارش نامه نیوز، محمد‌ رئوف قادری عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی در گفت‌‌و‌گویی با اشاره به فعالیت‌های اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات مجلس دهم، گفت: شرایط اصلاح‌‌طلبان در انتخابات پیش‌رو مناسب نیست.


وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان با مشخص شدن رد یا تائید صلاحیت‌ها لیست‌های انتخاباتی خود را ارائه می‌‌دهند.


عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه استراتژی اصلاحات برای انتخابات مجلس دهم حضور حداکثری مردم در صحنه است، تصریح کرد: چهره‌های اصلاح‌‌طلب اگر تائید صلاحیت نشوند، احتمالا در انتخابات گزینه ائتلاف با اصولگرایان معتدل و یا ائتلاف با گروه‌ها و شخصیت‌هایی که همگرایی و تفکرات مشترکی را با این جبهه دارند را دنبال می‌کند.


قادری افزود: البته ائتلاف با داوطلبان شاخص که در حوزه‌های انتخابیه خود دارای آرای بالایی هستند یا اشخاصی که در جریان تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی کارنامه درخشانی داشتند از سوی برخی چهره‌‌های اصلاح‌طلب مطرح شده که در حد نظریه است و اصلاح‌طلبان در حال کار کردن برروی این نظریه‌ها هستند.


عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به سرلیستی عارف در جبهه اصلاحات برای انتخابات مجلس دهم، گفت: عارف از چهره‌های مطرح اصلاحات است و تمامی گروه‌های این طیف وی را به عنوان سرلیست پذیرفته‌اند.




منبع: تسنیم


۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن