تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820905443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چیت چیان: فعالیت های وزارت نیرو محقق کننده اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: وزیر نیرو گفت: دستیابی به اقتصاد مقاومتی موردنظر رهبر معظم انقلاب با جلب مشارکت هر چه بیشتر مردم، درونزایی و برونگرایی صنعت نیروگاهی، توسعه صادرات، ارتقای بهره وری و توجه به اقتصاد دانش بنیان میسر می شود.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید چیت چیان امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی محور اصلی فعالیت های دولت و بویژه وزارت نیرو است که پنج رویکرد اصلی را دنبال می کند.
به گفته این مقام مسئول، دانش بنیان بودن توسعه نخستین مقوله از رویکردهای اقتصاد مقاومتی موردنظر است و وزارت نیرو تصمیم دارد تا از دانشگاه ها به عنوان مُعین شرکت های آب و برق تحت پوشش خود استفاده کند.
وی از انعقاد قرارداد همکاری این وزارتخانه با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و افزود: استفاده از دستاوردهای علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و کاربردی شدن بیش از پیش دانشگاه ها در همکاری با صنعت، از جمله اهداف این مهم است.
چیت چیان، توجه به مردمی شدن اقتصاد را دیگر رویکرد اقتصاد مقاومتی این وزارتخانه عنوان و تصریح کرد: مشارکت مردم در اقتصاد باید افزایش یابد و بطور نمونه، با کاهش تمرکز تولید برق در نیروگاه های بزرگ به دنبال استفاده از DGها و CHP ها (طرح های تولید همزمان برق و حرارت) هستیم تا شرکت های کوچک امکان مشارکت بیشتری در تولید برق داشته باشند.
سیستم تولید پراکنده نیروگاه هایی کوچک ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجو ]

یکشنبه ، ۱۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن