تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813025925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای ده هزار برنامه در دهه مبارک فجر در قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اجرای ده هزار برنامه در دهه مبارک فجر در قزوین
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از اجرای ده هزار برنامه مختلف در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی دراین استان خبر داد.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛  حجت الاسلام والمسلمین علی قابل امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ویژه برنامه سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن عزیز اسلامی، همزمان با سراسر کشور در ساعت نه و سی و سه دقیقه بصورت نمادین در گلزار شهدای قزوین با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود.

به گفته وی، این ستاد با چهل کمیته تخصصی در مرکز استان و مراکز شهرستانی بیش از ده هزار برنامه فرهنگی، ادبی و علمی را با همکاری پایگاه های بسیج، هیات های مذهبی، مساجد و دیگر ارگان های مردمی برگزار می کند.

قابل دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، غبارروبی مزار شهیدان و دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری نشست های سیاسی و فرهنگی، برپایی گفتمان های انقلاب اسلامی در سطح مدارس و برگزاری نشست هم اندیشی با جوانان و ورزشکاران را از مهم ترین برنامه های دهه مبارک فجردر استان قزوین اعلام کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: در طول ایام الله دهه فجر ده ها طرح  های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، مخابراتی، کانال آب رسانی، مسکونی، گازرسانی در مناطق روستایی و شهری استان به بهره برداری می رسد.






انتهاي پيام/ ا




















اشتراک گذاری












مطالب مرتبط

خداحافظی توده هوای سرد از قزوین
آموزش نحوه ماساژ نوزادان نارس به مادران
افتتاح شدن 90 طرح عمرانی ، تولیدی و کشاورزی
۵۸ میلیارد تومان به پروژه قزوین - الموت - تنکابن اختصاص یافت
گاز رسانی به ۳۵ روستای استان قزوین در دهه فجر













۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن