تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805694750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه‌های یک مصاحبه مطبوعاتی با موضوع «دهه فجر» از حمله استاندار سمنان به بنر جوانان بسیجی تا صفات جالب برای مخالفان برجام + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حاشیه‌های یک مصاحبه مطبوعاتی با موضوع «دهه فجر»
از حمله استاندار سمنان به بنر جوانان بسیجی تا صفات جالب برای مخالفان برجام + تصاویر
حمله به بنر جوانان بسیجی و به کار بردن صفات جالب برای مخالفان برجام از مهم‌ترین حاشیه‌های مصاحبه مطبوعاتی استاندار سمنان با موضوع «دهه فجر» است.

خبرگزاری فارس: از حمله استاندار سمنان به بنر جوانان بسیجی تا صفات جالب برای مخالفان برجام + تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصاحبه مطبوعاتی محمدرضا خباز، استاندار اصلاح‌طلب سمنان با موضوع «دهه فجر» ظهر امروز در سالن غدیر استانداری سمنان و با حضور نمایندگان رسانه‌های ارتباط‌جمعی و خبرنگاران برگزار شد. استاندار سمنان که قرار بود در این نشست به تشریح برنامه‌های دهه فجر در استان سمنان بپردازد و از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در روزهای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بگوید، کمی هم در جمع خبرنگاران وارد حوزه سیاست شد و البته به پرسش‌های سیاسی نمایندگان برخی جریان‌های خاص و رسانه‌های اصلاح‌طلب با تعابیر جالب توجهی پاسخ داد.

آقایان چه‌کاره‌اند که دولت را تقبیح می‌کنند! استاندار سمنان در تجلیل از عملکرد دولت تدبیر و امید در به فرجام رساندن برجام گفت و ادامه داد: تنها 6 درصد مردم ایران مخالف روش دولت در مذاکرات بودند و به‌طور عقلی و شرعی نباید نظر خود را به سایران تحمیل کنند. خباز با اشاره بدون منبع به نظرسنجی‌ که بر اساس آن سخن می‌گفت، افزود: طبق نظرسنجی‌های انجام شده، پس از برجام، 88 درصد مردم روش دولت را در مذاکرات قبول دارند؛ 6 درصد بی‌نظر هستند و 6 درصد نیز در زمره مخالفان قرار می‌گیرند. وی تصریح کرد: جمعیت اندک مخالفان نباید نظر خود را به بقیه که اکثریت را دارند، تحمیل کنند. استاندار سمنان با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب کار دولت را تأیید کرده‌اند، اظهار داشت: انتقاد خوب است؛ اما تقبیح دولت شایسته نیست و این آقایان چه‌کاره‌اند که دولت را تقبیح می‌کنند.                                     

نصب یک بنر داد استاندار اصلاح‌طلب را درآورد استاندار سمنان همچنین در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به نصب بنری با عنوان «کل یوم عاشورا یعنی مرگ بر آمریکا» و تصویر یک کلید شکسته در قفل مذاکره با آمریکا که به همت بسیجیان جوان پایگاه نواب صفوی مسجد ولی‌عصر (عج) سمنان مقابل این مسجد نصب شده بود، گفت: درست است که در کشور آزادی بیان و اندیشه وجود دارد؛ اما هر چیزی منطقی دارد و این کار اصلاً منطقی نیست. خباز به این نیز بسنده نکرد و دستور داد: فرماندار سمنان باید این اشخاص را خواسته و از آن‌ها توضیح بخواهد و با این موضوع برخورد کند؛ چون این موضوع مربوط به دولت منتخب مردم است. به گزارش فارس؛ سخنان استاندار سمنان که گویا بدون ذهنیت تصویری از بنر نصب‌شده مطرح می‌شد، بدون توجه به این نکته بود که بنر نصب‌شده تنها اعتراضی به برقراری رابطه با آمریکا، آن‌هم به دلخواه شیطان بزرگ بوده است. حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در کنفرانس خبری در ایتالیا که روز چهارشنبه برگزار شد، دوران تحریم را دوران باخت – باخت برای روابط اقتصادی ایران و اتحادیه اروپا دانسته و تأکید کرده بود: ما با آمریکا از همان ابتدا رابطه اقتصادی نداشتیم و همکاری اقتصادی با دیگر شرکا همانند چین و روسیه نیز در دوره تحریم هرگز قطع نشد و در این میان بیشترین ضرر را اتحادیه اروپا برد. روحانی گفته بود: امکان رابطه بدون تنش بین ایران و آمریکا وجود دارد و کلید آن در واشنگتن است، اگر این کلید در تهران بود، من حتماً از آن استفاده می‌کردم.

تغییر در مدیران حتمی است استاندار سمنان همچنین گفت: حتماً تعدادی از مدیران استان سمنان در زمان مناسب تغییر خواهند کرد. خباز در پاسخ به انتقادات یکی از خبرنگاران که گفت «با آمدن شما امیدوار بودیم جو سیاسی استان متحول شود؛ اما این امید در حال فروکش کردن است»، گفت: به نظر بنده، تعدادی از مدیران استان قطعاً باید تغییر کنند؛ اما این کار را در زمان مناسب و با تشخیص درست انجام می‌دهیم. وی تصریح کرد: اگر در مدت زمان کوتاهی این کار انجام می‌شد، این شائبه پیش می‌آمد که از دیگران خط می‌گیریم و من این کار را بد می‌دانم؛ ضمن اینکه در مدت کوتاهی که از آمدنم می‌گذرد، تشخیص و تصمیم‌گیری درست امکان‌پذیر نبود.
 

با جناح سیاسی و افکار مدیران کاری ندارم استاندار سمنان همچنین اظهار کرد: با جناح سیاسی و افکار مدیران کاری ندارم؛ بلکه از نظر من مدیر خوب، مدیری است که وقت و استعداد خود را در خدمت مردم قرار دهد و سیاست‌های دولت را با تمام توان قبول داشته باشد و از آن دفاع کند. خباز بیان کرد: مدیری که نتواند از سیاست‌های دولتش دفاع کند، همانند عضوی ناموزون در گروه موسیقی است که کار سایران را نیز خراب می‌کند؛ پس نباید در تیم باقی بماند. وی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید، برخلاف دولت خاتمی، از همه افکار و جناح‌ها حضور دارند؛ به نحوی که از 18 وزیر، پنج نفر اصلاح‌طلب، هفت نفر اصولگرا و سایران مستقل هستند؛ وقتی ترکیب در رأس کشور این‌گونه است، ترکیب بدنه هم همین‌طور خواهد بود. استاندار سمنان ملاک انتخاب مدیران را توانمندی آن‌ها ذکر و تصریح کرد: من با محول کردن مأموریت‌های مختلف به مدیران و مسئولان و ارزیابی کردن عملکرد آن‌ها و مردم‌دوستی و در خدمت مردم بودن آن‌ها مدیران خوب و همراه را انتخاب می‌کنم و مدیرانی که این معیارها را نداشته باشند، در زمان مناسب تعویض خواهم کرد.

94/11/10 - 18:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن