تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820329475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری ۶۰ کارمند متهم به زمین خواری


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دستگیری ۶۰ کارمند متهم به زمین خواری


رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰ نفر از کارکنان متخلف که در مظان اتهام زمین خواری قرار گرفته اند، بازداشت شده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، غلامحسین اسماعیلی گفت: در ریشه یابی بسیاری از پرونده های زمین خواری به این نتیجه می رسیم که برخی اشخاص در ادارات و سازمان های متولی زمین و مسکن به نوعی با افراد سودجو و فرصت طلب مرتبط بودند و با آنها همکاری هایی داشته اند.
وی گفت:‌ دستگاه قضایی استان تهران سعی کرده است که ادارات و سازمانها را از وجود این افراد پاکسازی کند تا امنیتی در حوزه های مختلف به ویژه حوزه زمین و مسکن به وجود آید.
اسماعیلی افزود‌: در این راستا مراجع قضایی مختلف دراستان تهران اقداماتی کرده اند، که علاوه بر تحت تعقیب قرارگرفتن افراد سودجو و فرصت طلب و برخی از ایادی بیرونی آنها که مرتکب جعل اسناد و مدارک می شدند، درمواردی هم به این نتیجه رسیده ایم که کارکنانی از دستگاه های مختلف با این قبیل افراد همکاری داشته و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.
رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: اقدامات قضایی در بحث زمین خواری در مقایسه با سال های گذشته روند فزاینده داشته است و پیگیری برخی تخلفات که در سال های گذشته به وقوع پیوسته و به موقع گزارش نشده بود و افراد تحت تعقیب قرار نگرفته بودند، امسال انجام شد.
اسماعیلی گفت: امسال بیش از 60 میلیون مترمربع از اراضی با مساعدت همکاران قضایی و پیگیری ادارات و سازمانهای متولی زمین و مسکن به بیت المال بازگشته است.  


شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن