تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس دانشگاه شهرکرد خبر داد حضور تیم بسکتبال دانشگاه شهرکرد در مسابقات المپیاد ورزشی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس دانشگاه شهرکرد خبر داد
حضور تیم بسکتبال دانشگاه شهرکرد در مسابقات المپیاد ورزشی کشور
رئیس دانشگاه شهرکرد از درخشش تیم بسکتبال این دانشگاه در مسابقات منطقه هفت کشور خبر داد و گفت: تیم بسکتبال دانشگاه شهرکرد سهمیه حضور در مسابقات المپیاد ورزشی کشور را کسب کرد.

خبرگزاری فارس: حضور تیم بسکتبال دانشگاه شهرکرد در مسابقات المپیاد ورزشی کشور



کرامت الله سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: تیم بسکتبال دانشگاه شهرکرد در مسابقات منطقه هفت کشور خوش درخشید و مقام اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. وی با اشاره به استعداد دانشجویان دانشگاه شهرکرد در رشته‌های ورزشی مختلف بیان داشت: تیم دانشجویان دانشگاه شهرکرد با درخشش خود در جایگاه نخست مسابقات قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه­ های منطقه هفت کشور قرار گرفت. رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به حضور 6 تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با حضور تیم دانشگاه‌های شهرکرد، اراک، کاشان، یزد، اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار و ورزشکاران باهم به رقابت پرداختند. وی بیان داشت: تیم‌های دانشگاه شهرکرد و اراک با کسب رتبه‌های اول و دوم این دوره از رقابت‌ها سهمیه المپیاد ورزشی دانشجویی دانشگاه‌های کشور در دانشگاه فردوسی مشهد را از آن خود کردند. سعیدی خاطرنشان کرد: نایب احمدپور، سید سالار حسینی، روزبه ابوترابی، حسین غفاری، مهدی جعفری، محمدصبا یوسف مردوخی، پویا مودت، سهند وهابی، پژمان سلحشوری، احمد حیدری و رسول مظفری اعضای تیم بسکتبال دانشگاه شهرکرد  هستند.

94/11/10 - 13:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن