تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810357201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت ۶۰ کارمند متهم به زمین خواری در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بازداشت ۶۰ کارمند متهم به زمین خواری در تهران
رئیس کل دادگستری تهران با تاکید بر برخورد قاطع با زمین خواران، سودجویان و متصرفان اراضی ملی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۶۰ نفر ازکارکنان متخلف که در مظان اتهام قرار گرفته اند، بازداشت شده اند.
آفتاب : دستگاه قضایی با اقدامات زمین خواری از ناحیه افراد سودجو و فرصت طلب برخورد می‌کند و در هر کجا که به این نتیجه برسیم که برخی از کارکنان دستگاه های مختلف نیز تخلفاتی را انجام داده اند نسبت به تخلفات آنها پیگیری های جدی انجام شده است.


به گزارش میزان، اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران با تاکید بر برخورد قاطع با زمین خواران، سودجویان و متصرفان اراضی ملی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۶۰ نفر ازکارکنان متخلف که در مظان اتهام قرار گرفته اند، بازداشت شده اند.


«غلامحسین اسماعیلی» با اشاره به دستگیری ۶۰ نفر ازکارکنان متخلف در حوزه زمین خواری اظهارکرد: دستگاه قضایی استان تهران با قاطعیت به برخی از پرونده‌ها رسیدگی و تعداد دیگر نیز در مرحله رسیدگی است.


رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: در ریشه یابی از بسیاری پرونده‌های زمین خواری به این نتیجه می رسیم که برخی اشخاص در ادارات و سازمان های متولی زمین و مسکن به نوعی با افراد سودجو و فرصت طلب مرتبط و با آنها همکاری هایی داشته اند.


وی اضافه کرد: دستگاه قضایی با اقدامات زمین خواری از ناحیه افراد سودجو و فرصت طلب برخورد می‌کند و در هر کجا که به این نتیجه برسیم که برخی از کارکنان دستگاه های مختلف نیز تخلفاتی را انجام داده اند نسبت به تخلفات آنها پیگیری های جدی انجام شده است.


این مسئول عالی قضایی درادامه بیان کرد: دستگاه قضایی استان تهران سعی کرده است که ادارات و سازمان‌ها را از وجود این افراد پاکسازی کرده تا امنیتی در حوزه های مختلف بویژه حوزه زمین و مسکن بوجود آید و زمینه سوء استفاده نباشد.


اسماعیلی همچنین گفت: دراین راستا اقداماتی توسط مراجع قضایی مختلف در سطح استان تهران انجام شده است که علاوه بر تحت تعقیب قرار گرفتن افراد سود جو و فرصت طلب و برخی از ایادی بیرونی آن‌ها که مرتکب جعل اسناد و مدارک می شدند، در مواردی هم به این نتیجه رسیده ایم که کارکنانی از دستگاه های مختلف با این قبیل افراد همکاری داشته اند و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.


وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۶۰ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی مختلف که در این موضوعات مرتکب تخلفاتی شده و در مظان اتهام قرار گرفته اند بازداشت شده اند که برخی از پرونده ها رسیدگی و برخی دیگر در مرحله رسیدگی است.


رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه بیان کرد: اقدامات قضایی در بحث زمین خواری نسبت به سال های گذشته روند فزاینده داشته و علاوه برموارد تخلفات بوقوع پیوسته در سال جاری برخی از تخلفاتی که در سال های گذشته بوقوع پیوسته و به موقع گزارش نشده بود و افراد تحت تعقیب قرار نگرفته بودند در امسال انجام شد.


وی ادامه داد: مراجع قضایی نسبت به رفع تصرف و بازگشت اراضی تصرف شده به بیت المال و نسبت به ابطال اسناد و سنددار کردن اراضی ملی اقدامات گسترده ای انجام داده است که می توانیم ادعاد کنیم به رغم کاهش تخلفات ،افزایش عملکرد دراین سال نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.


اسماعیلی همچنین گفت: در سال جاری بیش از ۶۰ میلیون متر مربع از اراضی با مساعدت همکاران قضایی و پیگیری ادارات و سازمان‌های متولی زمین و مسکن به بیت المال بازگشته است.











تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن