تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804467469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت توجه به اقتصاد مبتنی بر تولید و مدیریت بهینه مصرف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان ری: ضرورت توجه به اقتصاد مبتنی بر تولید و مدیریت بهینه مصرف نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای پایگاه شهید دستغیب شهرستان ری گفت: با خلق اقتصاد مقاومتی ، پویا و مقتدر می توان از چالش های پیش روی اقتصاد کشور عبور کرد و مسیر اقتصاد پیش روی ما باید اقتصاد مبتنی بر تولید هر چه بیشتر و مدیریت بهینه مصرف باشد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۰ بهمن ساعت 06:36

خبرگزاری پانا+ابوترابی + شهرری

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد در یادواره شهدای پایگاه شهید دستغیب شهرستان ری با بیان اینکه در حال حاضر روزانه 650 میلیون متر مکعب گاز در کشور مصرف می شود، ادامه داد: این شرایط مصرف نه تنها مانعی برای صادرات گاز ایجاد کرده ، بلکه باعث قطع گاز برخی نیروگاه ها نیز شده است. وی در ادامه با اشاره به شرایط پسابرجام ،یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب در شرایط پسابرجام را هموار شدن راه برای بازگشت به اقتصاد متزلزل و غیرتولیدی گذشته عنوان کرد و افزود: آنچه رهبری انقلاب انتظار دارد، استفاده از ظرفیت های دورن نظام برای خلق اقتصاد پایدار است.
حجت الاسلام ابوترابی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی امروز در اوج اقتدار است ،تسلیم در برابر خدای متعال، پاسداری از اصل ولایت فقیه و حضور به هنگام و مبتنی بر عقلانیت مردم در تمامی عرصه ها را از جمله شروط حفظ این اقتدار ذکر کرد.
وی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب عمود خیمه و ستون نظام مقدس جمهوری اسلامی است ،تاکید کرد: ما باید با همه توان از اصل ولایت فقیه که مبتی بر فقاهت، عدالت و تدبیر مبتنی بر آموزه های دینی است، پاسداری کنیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنی های دشمنان افزود: نظام اسلامی با جبهه کفر همیشه سر ستیز دارد و این امر برگرفته از تفکر و اندیشه قرآن است، چرا که دشمنان نمی توانند در برابر قرآن فروتن باشند.
حجت الاسلام ابوترابی همچنین پیروزی ملت ایران در برجام را حاصل 12 سال ایستادگی ملت ایران ذکر کرد و ادامه داد: امروز به رغم خواست دشمنان به دانش هسته ای دست یافتیم و این در حالی بود که دشمنان تحریم های فلج کننده بر ضد ملت ایران بکار بردند تا ملت ایران در برابر آنان تسلیم شود.
شایان ذکر است ،آیین یادواره شهدای پایگاه شهید دستغیب مسجد امام رضا(ع) شهرری ویژه شهدای مدافع حرم با حضور خانواده معظم شهدا ،ایثارگران، بسیجیان ، اقشار مختلف مردم مومن و شهید پرور شهرری و جمعی از مسئولان شهرستان ری برگزار شد. / خبرنگار: جواد تلطفی/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن