تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان سینمایی: باید به آیین جشنواره فیلم فجراحترام بگذاریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران- ایرنا- رئیس سازمان سینمایی گفت: تنها 22 فیلم درسودای سیمرغ می تواند حضور داشته باشد وباید این آیین را رعایت کنیم وبه مقررات تن دهیم، باید کاری کنیم که فیلم ها به خوبی در اکران دیده شوند.
به گزارش ایرنا به نقل ازارتباطات واطلاع رسانی سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر، درمراسم رونمایی ازمجموعه «بربال سیمرغ» «ابوالحسن داوودی» با ابراز خوشحالی ازاینکه در کنار هنرمندان وسینماگران است، افزود: این مجموعه تاریخچه ای ازدوران میانسالی وشروع پیری ماست که دریک جا جمع شده است، امیدواریم این کار تا سال ها بعد هم ادامه داشته باشد وبه این شکل تاریخچه ای ازسینمای ایران را برای آیندگان بگذاریم.
درادامه مراسم «حجت الله ایوبی» رئیس سازمان سینمایی ضمن تشکر از دبیر سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر، اظهارکرد: خوشحالم که چنین مجموعه ای که شامل تاریخ سینمای ایران است، جمع آوری شده است.
وی ادامه داد: یادم می آید درسال 85 که مسئولیت فرهنگی داشتم با همکاری خانه سینما 30 سال سینمای ایران را جمع آوری کرده بودیم که تا مدت ها بهترین هدیه ای بود که به دیگران می دادیم، سال ها صبر کردیم تا دوباره این اتفاق بیفتد اما نشد تا اینکه محمد حیدری این مجموعه را تهیه کرد.
ایوبی با بیان اینکه این مجموعه نکته دیگری هم دارد، عنوان کرد: جوانانی که با انرژی وارد جشنواره شده اند وکارهایی را برای سینمای ایران حاضر می ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
رئیس سازمان سینمایی: باید به آیین جشنواره فیلم فجراحترام بگذاریم






شنبه ، ۱۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن