تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821101311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمایش دو روزه بسیجیان پایان یافت مقابله 3500 بسیجی بندرعباسی با دشمن فرضی در الی بیت المقدس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رزمایش دو روزه بسیجیان پایان یافت
مقابله 3500 بسیجی بندرعباسی با دشمن فرضی در الی بیت المقدس
رزمایش دو روزه بسیجیان بندرعباس عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین و شرکت 3هزار و 500 بسیجی در قالب 14 گردان الی بیت المقدس و یک گردان کوثر در منطقه قلعه قاضی بندرعباس پایان یافت.

خبرگزاری فارس: مقابله 3500 بسیجی بندرعباسی با دشمن فرضی در الی بیت المقدس



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردا رضا ترابی در پیش از ظهر امروز در محل رزمایش بسیجیان بندرعباس در منطقه قلعه قاضی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران از بسیجیان به عنوان تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی یاد کرد و خاطرنشان ساخت: رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان هرمزگان به پاس رشادت‌های شهدای حرم به نام عبدالحمید سالاری اولین شهید مدافع حرم هرمزگان نامگذاری شده است. فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان ادامه داد: این رزمایش شامل دو مرحله و در تمام شهرستان‌های هرمزگان بوده که مرحله نخست آن در بندرعباس، بندرخمیر، بندرلنگه، بستک، پارسیان، قشم، ابوموسی با شامل 22 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر بوده و مرحله دوم رزمایش هفته آینده در شهرستان‌های میناب، سیریک، جاسک، رودان، حاجی آباد برگزار می‌شود. ترابی افزود: هدف نخست برگزاری این رزمایش بالا بردن آمادگی رزمی و نشان دادن توانمندی‌های بسیجیان عنوان کرد و اظهار داشت: دستاوردهای این رزمایش احساس ضعف و حقارت بیش از پیش برای دشمنان و از سوی دیگر احساس آرامش و اطمینان قلبی برای مردم بندرعباس خواهد بود. در ادامه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه هزار و 400 شهید از هرمزگان برای دفاع از اسلام و انقلاب جان‌فشانی کرده اند، اظهار داشت: دشمنان بدانند که روحیه جهاد، ایثار، فداکاری، گذشت و فرهنگ دفاع مقدس همچنان در جامعه ایران زنده و پویاست و انقلاب اسلامی در خط امام راحل با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به مسیر خود ادامه می‌دهد. سردار سعید فرج‌زاده با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش‌ها نقش مهمی در بالا بردن توان دفاعی و آمادگی رزمی بسیجیان دارد، تصرح کرد: رویش جوانان بسیجی نشان از آن دارد که راه و مکتب امام راحل تداوم دارد و جوانان بسیجی ثابت کرده‌اند که عاشقانه‌تر و جهادی تر در تمام عرصه‌ها حضور دارند. وی با بیان اینکه بسیجیان با شرکت در رزمایش‌ها آمادگی خود برای دفاع از انقلاب اسلامی بالا می‌برند، خاطرنشان ساخت: پیام این رزمایش به دشمنان انقلاب اسلامی این است که بسیجیان پرصلابت و پرشور برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی آمادگی کامل دارند. لازم به ذکر است در این رزمایش بسیجیان در برنامه دفاع ثابت منطقه‌ای و هلی‌بورن برای مقابله با نفوذ و بمباران دشمن فرضی به مقابله با ناآرامی‌ها پرداختند و پس اینکه دشمن را از شهر بیرون کردند با ناآرامی‌های داخلی توسط ضدانقلاب رودرو شدند و با دستگیری سرکرده گروه‌ها، ناآرامی‌ها را کنترل کردند. از دیگر برنامه‌های این رزمایش دو روزه اجرای گروه چتربازان از نیروی یگان ویژه حضرت اباعبدالله الحسین نیروی دریایی سپاه پاسداران هرمزگان و اجرای گروه موسیقی از مقاومت بسیج طه لارستان و انجام عملیات دفاع ثابت و پیوسته منطقه‌ای و عملیات امداد و نجات و مقابله با ناآرامی‌ها در شهر فرضی بندرعباس بوده است. رزمایش دو روزه بسیجیان بندرعباس با انجام کلاس آموزشی، سلاح شناسی، برنامه رزمی به منظور ایجاد آمادگی در بسیجیان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن در منطقه قلعه‌قاضی برگزار گردید که با تحقق تمام اهداف پایان یافت.

94/11/09 - 16:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن