تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815543812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت ۲۳۰۰ پناهجو از اداره مهاجرت و پناهندگی آلمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: یک روزنامه آلمانی با استناد به اطلاعات وزارت کشور آلمان از شکایت ۲۳۰۰ پناهجو از اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی آلمان به دلیل روند کند و طولانی مراحل پناهندگی خبر داد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه"، بسیاری از پناهندگان در آلمان از رسیدگی کند به درخواست های پناهندگی خود ناراضی هستند و در این باره شکایت کرده اند.
حدود 2300 پناهنده در آلمان به دلیل مراحل پناهندگی طولانی علیه اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی آلمان (Bamf) شکایت تنظیم کرده اند.
روزنامه "تورینگر آلگماینه" با استناد به پاسخ وزارت کشور آلمان به یک درخواست حزب چپ این کشور نوشت: در پایان سال 2015 در سراسر آلمان حدود 2299 شکایت از طرف درخواست کنندگان پناهندگی علیه اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی آلمان در دادگاه های اداری منتظر رسیدگی بود.
بر اساس این گزارش اکثر این شکایت ها از طرف پناهندگان افغان ( 560 مورد)، عراق ( 337 مورد)، اریتره ( 217 مورد) و سوریه ( 207 مورد) بوده است.
اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی آلمان ماه هاست که به دلیل شمار بالای درخواست های پناهندگی که هنوز مورد رسیدگی قرار نگرفته است مورد انتقاد قرار دارد.
"سوین داگدلان"، از نمایندگان حزب چپ آلمان که این درخواست را از دولت آلمان کرده بود این انتقاد را وارد کرد که پناهجویان بعضا ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
شکایت ۲۳۰۰ پناهجو از اداره مهاجرت و پناهندگی آلمان






جمعه ، ۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن