تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813380167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر عامل آبفار گیلان خبر داد برخورداری 745 روستای گیلان از آب شرب


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر عامل آبفار گیلان خبر داد
برخورداری 745 روستای گیلان از آب شرب
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: در راستای اجرای طرح آبرسانی به یک‌هزار و 442 روستای استان تاکنون 745 روستا از آب شرب برخوردار شدند.

خبرگزاری فارس: برخورداری 745 روستای گیلان از آب شرب



محمدعلی فرامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت اجرای طرح آبرسانی به یک‌هزار و 442 روستای گیلان، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون به 745 روستای گیلان آبرسانی شده که 451 هزار نفر جمعیت این روستاها از آب شرب استفاده می‌کنند. وی تاسیسات مجموعه طرح مذکور را بی‌نظیر خواند و افزود: آبرسانی به 133 روستا از یک‌هزار روستا در دست اقدام بوده و تمام المان‌های آن اجرایی شده است. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان حفر 69 حلقه چاه از تعداد 83 حلقه چاه را از اقدام‌های آبرسانی به روستاهای مذکور ذکر کرد و گفت: حفر 14 حلقه چاه دیگر باقی مانده است. وی آبرسانی به بالغ بر یک هزار روستای گیلان را از طرح‌های بسیار خوب و مهم در این استان عنوان کرد و یادآور شد: این طرح شامل یک‌هزار و 442 روستای گیلان می‌شود. فرامینی اعتبار امسال شرکت آبفار گیلان را 137 میلیارد تومان بیان کرد و افزود: سال گذشته اعتبار این شرکت 64 میلیارد تومان بود. وی استفاده از منابع موجود آب در گیلان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: آب‌های زیرزمینی به عنوان ذخیره منابع آبی استان محسوب می‌شود و باید از آنها به درستی استفاده شود. مدیر عامل آبفار گیلان شاخص بهره‌مندی مردم روستاهای این استان از آب شرب را 72.78 درصد عنوان کرد و متذکر شد: تاکنون به یک‌هزار و 744 روستاهای بالای 20 خانوار آبرسانی شده است. وی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال حدود 80 هزار خانوار روستایی از آب شرب بهره‌مند می‌شوند، یادآور شد: برای این بهره‌مندی حدود 779 کیلومتر شبکه توزیع، بهسازی 12 چشمه، حفر 20 حلقه چاه و... انجام شده است. فرامینی با بیان اینکه در ماه 130 کیلومتر لوله‌گذاری برای آب شرب روستایی در گیلان انجام می‌شود، متذکر شد: گیلان جزو چند استان نخست کشور در آبرسانی به روستاها است.

94/11/09 - 10:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن