تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805166905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید جلوی نفوذ آمریکا به مجلس و خبرگان را بگیریم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
باید جلوی نفوذ آمریکا به مجلس و خبرگان را بگیریم
باید جلوی نفوذ آمریکا به مجلس و خبرگان را بگیریم دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریکا می خواهد به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز ما وارد شود و نفوذ اقتصادی را نیز در برنامه دارد که باید جلوی این نفوذ را بگیریم.


به گزارش فرهنگ نیوز، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز عصر امروز (پنج‌شنبه) در مراسم گرامیداشت آیت‌الله شیخ نمر در سالن شیرودی تهران، اظهار داشت: گروه‌های اصولگرا 180 نماینده را از میان خود انتخاب کرده‌اند و به این افراد گفته شده در مورد لیست 30 نفره تهران نظر بدهند.
 
وی افزود: اوراقی به آنها داده شده و آنها هم 30 نفر را انتخاب می‌کنند. در غربال اول این تعداد که خیلی زیاد است 60 نفر از افرادی که رأی بیشتری دارند انتخاب می‌شوند و در مرحله بعد اینها غربال مجدد شده و باز یک انتخاب دوم و سوم نیز وجود دارد و ما کاملاً به این انتخاب‌ها جنبه دموکراسی و مردمی داریم.
 
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه همه گروه‌های اصولگرا صاحب نظر هستند، گفت: انتظار داریم یک لیست 30 نفره برای تهران آماده بشود و در شهرستان‌ها نیز یک لیست صادر شود.
 
وی اظهار داشت: گروه های مختلف اصولگرا 180 نماینده معرفی کردند و فعلا به آنها گفته شده درباره 30 نفر تهران نظر دهند.
 
آیت‌الله موحدی کرمانی تأکید کرد: اگر اصولگراها احساس کردند با تعدد نامزدها آسیب می‌بینند برای رضای خدا این تعددها را کم و افرادی به نفع لیست واحد کنار بروند اگر چنین بشود ما امیدواریم خدای رحمان نیز رحمتش را شامل ما می‌گرداند.
 
وی با بیان اینکه ما پس از ارائه لیست واحد احساس می‌کنیم که وظیفه خود را انجام داده‌ایم گفت: ما سعی خود را کرده‌ایم حال نتیجه انتخابات هر چه می‌خواهد باشد اما توصیه من این است که ما فقط مسئول رأی خود نیستیم ما مسئولیت اجتماعی داریم باید دیگران را روشن و در انتخاب افراد آنها را آگاه کنیم.
 
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مبادا گول برخی از شعارها و افراد ناپخته را بخوریم که برای رأی دادن به لیست‌ها باید ببینیم افراد چه سوابقی دارند امروز وظیفه سنگین است. ما حقیقتاً‌ نگرانیم که مبادا افرادی که دارای اعمال خوب و مثبت هستند به دلیل کوتاهی در مسئله انتخابات نمره صفر بگیرند.
 
آیت‌الله موحدی کرمانی به وظیفه فردی و اجتماعی انسان‌ها در همین راستا اشاره کرد و گفت: ما یک مسئولیت فردی داریم و یک مسئولیت اجتماعی که مسئولیت اجتماعی ما به مراتب مهمتر و بیشتر از مسئولیت فردی است.
 
وی در توضیح مسئولیت فردی گفت: مسئولیت فردی یعنی اینکه یک نفر بگوید من به جامعه کار ندارم و خدا آنچه از من به عنوان نماز، زکات و روزه خواسته است انجام می‌دهم اما اینکه در جامعه می‌گذرد به من مربوط نیست که البته این منطق،‌منطق غلط است.
 
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز نقل قولی از پیامبر اکرم (ص) در همین رابطه اشاره و تصریح کرد: پیامبر عظیم‌الشأن اسلام صریحاً می‌فرمایند اگر کسی در فکر جامعه اسلامی نباشد و وظیفه خود را در رابطه با جامعه نشناسد و یا بشناسد و عمل نکند چنین فردی مسلمان نیست.
 
آیت‌الله موحدی کرمانی «تشکل»‌را یکی از مسائل مهم برای ادای حبه اجتماعی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: چه بسا انسان‌‌ها به صورت فردی نتوانند در جامعه مؤثر باشند اما وقتی به صورت تشکل و مجموعه در آمده‌اند می‌توانند مؤثر واقع شوند.
 
وی در ادامه در تعریف اصولگرایی نیز گفت: اصولگراها یعنی انسان‌هایی مؤمن، متدین، تابع ولایت، علاقه‌مند به خدمت و علاقه‌مند به دین، پیرو قرآن و اسلام.
 
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: اصولگرایان می‌خواهند دست به دست هم داده و متحد و یکی شوند. مرحبا به این همت و تشکلی که با این عنوان به وجود آمده. اینها می‌خواهند بدانند امروز وظایف ما چیست، آنها برای شناخت این وظیفه نیازمند بینش قوی هستند که دشمن و توطئه آنها را بشناسد،‌ما باید به چنین کسی مراجعه کنیم که رهبری آگاه‌ترین افراد جامعه است.
 
آیت‌الله وحدی کرمانی ادامه داد: مقام معظم رهبری دشمن را به خوبی می‌شناسد، طرح‌ها و توطئه آنها را شناخته و با شجاعت به ما می‌گوید خطر امروز این است آمریکایی‌ را که از در بیرون کردیم امروز می‌خواهد از پنجره وارد شود، آمریکا می‌خواهد فرهنگ ما را عوض و فرهنگ آمریکایی، اروپایی را به وجود بیاورد.
 
وی تأکید کرد: آمریکا می‌خواهد به مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز ما نفوذ کند و تصمیمات خود را به آنها القاء کند که مقام معظم رهبری این را به صراحت و مکرر بیان کردند.
 
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با طرح این پرسش که آمریکا درصدد نفوذ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است وظیفه ما چیست؟ گفت: اینکه ما بی‌تفاوت باشیم در مقابل نفوذ آمریکا قبول نیست، آمریکا می‌خواهد به مجلس خبرگان و شورای اسلامی نفوذ کند و ما موظفیم که جلوی نفوذ آمریکا را بگیریم. مردم باید فکر کنند که چگونه باید نفوذ آمریکا را به مجلس بست.
 
تقوی: اصولگرایی به وحدت و ائتلاف رسیده است
 
حجت الاسلام سیدرضا تقوی عصر امروز در همایش اصولگرایان در تهران طی سخنانی گفت: برای انتخاب افراد مطلوب باید با چهره های مورد اعتماد مشورت کرد.
 
وی با بیان اینکه انتخاب ما نشان دهنده شخصیت و تدین ماست، افزود: اصولگرایی به وحدت و ائتلاف رسیده است.
 
رئیس شورای همگرایی اصولگرایان تاکید کرد: هنوز مراحل و جلسات سنگینی برای رسیدن به لیست داریم البته در نهایت از بین 190 داوطلب گزینش شده به 30 نفر نیاز داریم.
 
آیت‌الله موحدی کرمانی اضافه کرد: درصدد هستیم انسان‌هایی صالح، تابع ولایت فقیه، دلسوز نسبت به اسلام و انقلاب را شناسایی و به مردم معرفی کنیم و مردم نیز آنها را بشناسند تا این افراد را به مجلس خبرگان، شورای اسلامی بفرستیم.
 
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه هر دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی مهم است، گفت: بلکه مجلس خبرگان حتی مهمتر است. ما دعا می‌کنیم خداوند وجود پربرکت رهبری را تا ظهور امام عصر برای ما حفظ کند اما عمر دست خداست اگر خدایی ناکرده برای ایشان اتفاقی افتاد این خبرگان است که باید رهبر را تعیین کنند. باید بکوشیم افراد شجاع، عالم، پیرو امام و رهبری در خبرگان باشد تا برای رهبری تصمیم بگیرد چرا که همان گونه که رهبری فرمودند کلید نظام در دست رهبر است.
 
 


منبع: فارس


94/11/8 - 17:09 - 2016-1-28 17:09:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن