تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقدان سند ثبتی، سرمایه گذاری در سایت نمایشگاه های شهرکرد را متوقف کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: فقدان سند ثبتی، سرمایه گذاری در سایت نمایشگاه های شهرکرد را متوقف کرده است استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ،سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نداشتن سند ثبتی، گره کور ادامه سرمایه گذاری در سایت نمایشگاه های بین المللی شهرکرد است.

ملک محمد قربانپور در نشست بررسی مشکل صدور سند سایت نمایشگاه بین المللی شهرکرد و اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی استان اظهار داشت: با وجود سال ها فعالیت، برای سایت این مجموعه نمایشگاهی هنوز سند ثبتی صادر نشده است.
وی ادامه داد: به همین دلیل برخی سرمایه گذاران رغبتی برای سرمایه گذاری در سایت شرکت نمایشگاه های استان نشان نمی دهند.
قربانپور افزود: اداره امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری باید سریع تر نسبت به صدور سند ثبتی سایت نمایشگاه بین المللی شهرکرد و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اقدام لازم را انجام دهند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سرمایه گذاران خارجی نیز برای انجام سرمایه گذاری در این مجموعه اعلام آمادگی کرده اند، رفع مشکل سند سایت این شرکت باید به صورت ویژه پیگیری شود.
مدیر شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرکرد نیز در این نشست گفت: پیگیری برای راه اندازی و دریافت سند ثبتی این مجموعه از 11 بهمن 1367 تاکنون در دست اقدام است.
محمد مسعودی اضافه کرد: با صدور سند ثبتی برای شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرکرد، می توان زمینه ساماندهی و انتقال بسیاری از بازارهای شهر مانند مبل فروشان را به این مکان منتقل کرد که زمینه کاهش ترافیک شهری را فراهم می کند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: سرمایه گذاران فرانسوی تمایل خود را برای انجام سرمایه گذاری در این مجموعه اقتصادی پس از صدور سند ثبتی اعلام کرده اند.
سید محمدرضا سید نبوی عنوان کرد: ساخت هتل پنج ستاره و راه اندازی دانشکده اقتصاد، از مهمترین طرح های پیش بینی شده در این مجموعه بوده که به سرانجام رسیدن آن موکول به صدور سند ثبتی است.
گفتنی است ،سایت نمایشگاه بین المللی شهرکرد به وسعت 35 هکتار و اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی چهارمحال و بختیاری به وسعت پنج هکتار در حریم شهری شهرکرد و در شمال این شهر واقع شده است.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




پنجشنبه 8 بهمن 1394 - 13:06:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن