تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلاب باید با زبان و عمل، سرباز با اخلاق امام زمان خود باشند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر گفت: طلاب باید مدافع ارزش ها و حامی امام زمان(عج) باشند، امروز غریب ترین فرد بر روی زمین امام زمان(عج) است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از " منبری ها ",حجت الاسلام یوسف جمالی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر، در مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه حضرت زینب(س) بوشهر گفت: باید شاکر خدای متعال بود که توفیق سربازی امام زمان(عج) را به شما دختران گرامی داد.
وی افزود: در روایات متعددی از ائمه معصومین(ع) آمده است، کسی که برای خدا علمی را یاد بگیرد و برای خدا عمل کند و به دیگران یاد دهد, خداوند او را در بین آسمانیان مشهور می کند.
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه به نام گذاری کلاس که به نام اولین مدافع حرم استان, شهید محمد احمدی جوان است اشاره کرد و خاطرنشان کرد: طلاب باید مدافع ارزش ها و حامی امام زمان(عج) باشند. امروز غریب ترین فرد بر روی زمین امام زمان(عج) است.
وی همچنین در ادامه افزود: شما طلاب باید با زبان و عمل, سرباز و یاور خاص حجت ابن الحسن(ارواحنا فداه) باشید و به عنوان یک مبلغ و محقق با اخلاق مایه زینت امام زمان خود شوید.
در پایان این جلسه جوایزی از سوی مدیریت حوزه های علمیه استان بوشهر و مدیر حوزه علمیه حضرت زینب(س) به طلاب این مدرسه اهدا شد./ [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
طلاب باید با زبان و عمل، سرباز با اخلاق امام زمان خود باشند






پنجشنبه ، ۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن