تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جریان انحرافی معتقد بود دستورهای خود را از امام زمان می‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



جریان انحرافی معتقد بود دستورهای خود را از امام زمان می‌گیرد
روز نو : نماینده ادوار مجلس معتقد است با فعالیت‌های ضدانقلاب مجلس ششم فعالین آن امروز اعلام می‌کنند که قرار نیست مجلس ششم تکرار شود.


به گزارش ایلنا، محسن یحیوی در نشست مجالس نه‌گانه به روایت نمایندگان ادوار که پیش از ظهر امروز در محل روزنامه اطلاعات برگزار شد در سخنانی با اشاره به رونمایی از کتاب بازیگران و بازیگردانان مجلس در این مراسم گفت: در این کتاب سعی شده است از وقایع مجالس نه‌گانه سخن به میان بیاید و از این جهت کتابی ارزشمند است و ما اعتقادمان این است که انقلابی براساس دین اسلام داریم و حضور ما در این مجالس نیز بر حسب وظیفه بوده است.


عضو جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه مجلس عصاره ملت است، گفت: از نگاه من مجلس اول بهترین و قوی‌ترین مجلس بود و باتوجه به شرایط سختی که در کشور داشتیم قوی‌ترین مجلس انقلاب بود و این نه به آن دلیل که شورای نگهبان وجود نداشت بلکه به این دلیل که مجلسی بود که حافظ انقلاب و ارزش‌های انقلاب بود.


یحیوی با تاکید بر اینکه کتاب بازیگران و بازیگردانان مجلس نشان می‌دهد که در هر برهه از زمان مردم چگونه فکر می‌کردند، گفت: از ابتدای انقلاب با مجلس پنجم مجالسی اصولگرا داشتیم. با پایان یافتن مجلس پنجم، زمینه برای اینکه گروه‌های دیگر با ذره‌بین انداختن روی مسائل حضور یابند به وجود آمد و شاهد شکل‌گیری مجلس ششم بودیم ولی معتقدم مجلس ششم نشان دهنده دیدگاه مردم در آن زمان از انقلاب نبود چرا که با شکل‌گیری این مجلس ارزش‌گریزی‌ها شروع شد.


او با بیان اینکه که مردم مطمئن باشند مجلس ششمی تکرار نخواهد شد، به ترکیب اصولگرای مجلس هفتم و هشتم اشاره کرد و در ادامه گفت: در مجلس نهم جریان انحراف به وجود آمد که آنها به افراد همفکرش معتقد بودند که دستورهای خود را از امام زمان می‌گیرند، لذا مجلس و ولی فقیه دیگر در اداره کشور صاحب‌نظر نیست، بنابراین آنچه را که می‌خواستند عمل می‌کردند و به دنبال این بودند که در این مجلس نیروهای خود را داشته باشند.


نماینده ادوار مجلس با اشاره به عملکرد دولت دهم قبل از مجلس نهم ادامه داد: ما در مجلس هشتم تاکید کردیم که بودجه یارانه‌ها ۵۰ درصد بین دهک‌های اول تا هفتم تقسیم شود ۲۰ درصد به دولت اختصاص یابد ۲۰ درصد هم به کارخانه‌ها تخصیص یابد و ۱۰ درصد نیز متعلق به افراد زیر پوشش باشد ولی دولت وقت ۱۰۰ درصد این بودجه را به مردم داد و مقدار زیادی برای راضی کردن مردم از بانک‌ها قرض گرفت.


یحیوی ادامه داد: اتفاقی که افتاد و کار خدا بود این بود که رئیس دولت وقت از دستور رهبری برای عدم تغییر وزیر اطلاعات وقت سرپیچی کرد و به این ترتیب تمرد عملی خود را به ولی فقیه نشان داد و بر این اساس نتوان




تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن