تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818118411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عارف: ردصلاحیت شده ها به صحنه بیایند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عارف: ردصلاحیت شده ها به صحنه بیایند




رئیس شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با بیان این که مهم ترین رمز پیروزی ما در خرداد 92 ، وحدت در داخل جبهه اصلاحات بود، گفت: همه کاندیداها چه ردصلاحیت شده ها و چه احرازنشده ها و انصرافی ها، همه به صحنه بیایند.





خبرگزاری ایرنا: رئیس شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با بیان این که مهم ترین رمز پیروزی ما در خرداد 92 ، وحدت در داخل جبهه اصلاحات بود، گفت: همه کاندیداها چه ردصلاحیت شده ها و چه احرازنشده ها و انصرافی ها، همه به صحنه بیایند.
 
محمدرضا عارف روز پنجشنبه درچهاردهمین کنگره حزب مردم سالاری در مجتمع آدینه تهران افزود: اگر به خرداد 92 و کاندیداهای آن نگاهی داشته باشید، چه کاندیداهای ردصلاحیت شده و چه احرازنشده و چه انصرافی همه به صحنه آمدند و هیچ کس قهر نکرد و کنار نکشید.

وی ادامه داد: این انتظار را داریم که جوانان به انتخابات اسفند 94 این نگاه را داشته باشند و در همان فضا و مسیر حرکت کنیم.

وی در ادامه گفت: قوام جمهوری اسلامی ایران به استناد قانون اساسی و قوام مردم سالاری در وجود احزاب و تشکل های مردم سالار است.

عارف ادامه داد: حیات احزاب و تشکل ها در آزادی در چارچوب قانون است، باید اجازه داد احزاب نظرات و خواسته های مدنی خود را به صورت آزادانه در چارچوب قوانین اعلام کنند تا زمینه رشد کشور و احزاب فراهم شود.

رئیس شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: ما اعتقاد به تحزب داریم و معتقدیم در شرایط کنونی کشور راهی جز حرکت جبهه ای نداریم ولی این حرکت جبهه ای در نهایت به تشکل احزاب فراگیر ختم شود.

وی یادآورشد: احزابی که مسئولیت پذیر و پاسخگو باشند که معمولا جبهه ها خیلی آمادگی پاسخگویی را ندارند ولی ضرورت انقلاب و کشور که با آن روبه رو است، حرکت جبهه ای را ایجاب می کند.






تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن