تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 25 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811153594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج هزار میلیارد ریال اموال پرونده فساد جدید واگذار نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پنج هزار میلیارد ریال اموال پرونده فساد جدید واگذار نشده است
اموال یکی از مفسدان اقتصادی در مرحله نهایی تعیین تکلیف قرار دارد و تاکنون ٨٠ درصد از اموال غیرمنقول مه‌آفرید امیرخسروی در سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی تعیین تکلیف شده است. بخش باقی‌مانده از اموال به مزایده گذاشته نشده او مربوط به فولاد خوزستان است که به دلیل طلب بانک ملی از مه‌آفرید به او واگذار می‌شود.
آفتاب : امین دلیری، مدیرعامل سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی اگرچه پرونده فروش اموال مه‌آفرید را به عنوان بزرگ‌ترین پرونده حال حاضر سازمان با ٨٠ درصد پیشرفت رو به اتمام دانست اما در عین حال گفت هنوز ۵هزار میلیارد ریال از اموال پرونده جدید فساد اقتصادی که به قطعیت رسیده به این سازمان واگذار نشده است. او این را هم اضافه کرد که درباره جزییات این پرونده که متعلق به کدام موضوع فساد است تا نهایی نشدن واگذاری نمی‌تواند صحبت کند.


اموال بابک زنجانی به سازمان اموال تملیکی نرفت


دلیری در نشستی خبری در وزارت اقتصاد در خصوص اموال بابک زنجانی گفت: با وجود برگزاری جلسات دادگاه و پیشرفت‌هایی که در پرونده حاصل شده اما هنوز هیچ اموالی از ایشان به سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی واگذار نشده است. مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی درخصوص تعیین تکلیف اموال بابک زنجانی اظهار کرد: حکم بابک زنجانی هنوز قطعی نشده و اموال وی شناسایی نشده است.در صورت شناسایی اموال بابک زنجانی حتما در سازمان اموال تملیکی بررسی‌های لازم انجام می‌شود.


خودروهای لوکس قاچاق تعیین تکلیف نشدند


دلیری با بیان اینکه خودروهای لوکس قاچاق وارد شده به کشور هنوز تعیین تکلیف نشده و در انبارهای ما باقی مانده‌اند، افزود: براساس مصوبه‌ای که در اختیار ما قرار دارد، خودروهای لوکس ۲۵۰۰ سی سی به بالا باید برگشت داده شود.


مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با تاکید بر اینکه باید قوانین مربوط به این خودروها در کشور اصلاح شود، افزود: خودروهای خیلی لوکس قاچاق به شرط اینکه از کشور خارج شود به صورت مذاکره یا مزایده مرجوع می‌شود یا در مناطق آزاد در داخل کشور می‌تواند استفاده شود. تا زمانی که مصوبه مربوط به این خودروها اصلاح نشود، نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.


او با اشاره به اینکه دولت باید شاخص سی سی و حجم موتور و همچنین قیمت این خودروهای لوکس را تغییر دهد، بیان کرد: این خودروها باید با تعرفه وارد کشور شود، در صورت واردات این خودروها از مبادی قانونی، استفاده از آنها در داخل کشور بلامانع می‌شود. هم‌اکنون خودروهای لوکسی همانند پورشه در کشور داریم که باید تعیین تکلیف شوند.


طلای تحت تصرف سازمان اموال تملیکی در بورس کالا عرضه می‌شود


دلیری درباره وضعیت تعیین تکلیف طلا و جواهرات و همچنین ارز تحت تصرف سازمان اموال تملیکی نیز توضیح داد: حدود ٨٨ میلیارد ریال طلا و جواهر قاچاق در ١٠ ماهه امسال توسط این سازمان تعیین تکلیف شده که این رقم ۵٩ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.


او ادامه داد: البته هنوز بخشی از طلا و جواهر تحت تصرف به فروش نرسیده که قرار است از طریق بورس کالا آن را تعیین تکلیف کنیم. دلیری درباره تعیین تکلیف ارز نیز گفت: قانون درخصوص ارز به صراحت اعلام کرده که ارز کشف شده باید به بانک مرکزی تحویل داده شود؛ بنابراین ارز تحت تصرف پس از ضبط، تحویل بانک مرکزی می‌شود تا معادل ریالی آن ارایه شود.


۶/٣ میلیارد ریال از اموال فروخته شد


دلیری درباره عملکرد سازمان اموال تملیکی در ١٠ ماهه گذشته نیز گفت: در بخش فروش اموال منقول دو هزار و ٣٣٧ میلیارد ریال و در بخش فروش اموال غیرمنقول یک هزار و ٢٩۴ میلیارد ریال فروش داشته‌ایم؛ البته در بخش منقول ۶٣درصد و در بخش غیرمنقول ٢٠٠ درصد نسبت به ١٠ ماهه سال گذشته رشد داشته‌ایم. به گفته او، جمع فروش کل اموال منقول و غیرمنقول سه هزار و ۶٣١ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ٩۵ درصدی داشته‌اند.


دلیری بیان کرد: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ١٠ ماهه گذشته توانسته بیش از ۵٠٠ میلیارد ریال نسبت به پارسال فروش اضافی داشته باشد.


او درباره ترکیب اموال غیرمنقول و منقول نیز گفت: در بخش غیرمنقول به‌طور عمده زمین و املاک به فروش رسیده ضمن اینکه در بخش کالاهای متروکه یک هزار و ۵۴ میلیارد ریال کالا فروخته شده که این رقم در دوره مشابه پارسال، ٣۶٣ میلیارد بوده که رشدی ١٩٠درصدی داشته است.


کاهش ١۵درصدی کالای تعیین تکلیف شده قاچاق


او درباره تعیین تکلیف کالای قاچاق نیز گفت: امسال تاکنون ٨۴٩ میلیارد ریال کالای قاچاق تعیین تکلیف شده که این رقم در مدت مشابه پارسال، یک هزار و پنج میلیارد ریال بوده که بر همین اساس رشد منفی ١۵ درصدی را تجربه کرده‌ایم و این نشان می‌دهد کنترل کالای قاچاق در کشور بیشتر شده است.


دلیری، ارزش پرونده‌های قضایی این سازمان را ٢٧ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در بخش کالای ضبطی ۶٩٧میلیارد ریال کالا ضبط شده که این رقم پارسال معادل ۶ هزار و ۵٠٢ میلیارد ریال بوده که ٨٢درصد رشد منفی داشته است. به گفته دلیری، در بخش مواد مخدر نیز این سازمان امسال ١١میلیارد ریال تعیین تکلیف کرده که این رقم پارسال معادل ۶٢۶ میلیارد ریال بوده که منفی ٩٨ درصد کاهش داشته‌ایم.


منبع: اعتماد











تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن