تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818848306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهمیت برگزاری باشکوه برنامه های ایام اله دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش دلیجان در گفت و گو با پانا تاکید کرد: اهمیت برگزاری باشکوه برنامه های ایام اله دهه فجر مدیر آموزش و پرورش دلیجان بر اهمیت برگزاری باشکوه برنامه های ایام اله دهه فجر در سال جاری تاکید کرد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ بهمن ساعت 10:01

خبرگزاری پانا+اهمیت برگزاری باشکوه برنامه های ایام اله دهه فجر

فدایی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با قدردانی از فعالیت های حوزه پرورشی در طول سال تحصیلی به ویژه اجرای مراسم زنگ اقتدار ملی به اهمیت بیان اهداف و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد.
وی همچنین از برگزاری جلسه معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان دلیجان با عنوان برنامه های ایام اله دهه فجر خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش دلیجان افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال دستاوردهای انقلاب به دانش آموزان است و باید با برگزاری برنامه های شاد و متنوع این ارزش های فرهنگی و انقلابی به نسل های بعدی هم انتقال یابد تا شاهد نسلی پایبند به ارزش ها و آرمان ها باشیم.
فدایی یکی از مهمترین برنامه های پیش رو را انتخابات هفتم اسفند عنوان و بیان کرد: باید فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور گسترده در انتخابات تشویق شوند.
وی بر لزوم حضور حداکثری فرهنگیان و دانش آموزان تاکید کرد.
مدیر آموزش و پرورش دلیجان به برنامه های پیش بینی شده ایام اله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: باید در برنامه های اجرایی دهه فجر شادابی و نشاط، نوآوری، همدلی و همزبانی و امید آفرینی باشد تا در دانش آموزان خودباوری و عزت نفش ایجاد کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن