تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821256011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر فعالیت های خدماتی را برون سپاری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: استاندار بوشهر گفت: با توجه به وجود ظرفیت های لازم در استان بوشهر مدیران دستگاه های اجرایی فعالیت های خدماتی خود را به سازمان های مردم نهاد این استان برون سپاری کنند.
به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر و به نقل از ورابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری، استاندار بوشهر، در نشست ساماندهی سازمان های مردم نهاد استان بوشهر با بیان اینکه ساماندهی امور جوانان منحصر و محدود به سمن ها نیست اظهار داشت: تمامی حوزه ها به جوانان نیاز است و تنها محدود به سمن ها نیست.
وی با تاکید بر بستر سازی برای حضور جوانان درتمامی عرصه ها تصریح کرد: بستر و زمینه لازم برای بهره مندی از جوانان به ویژه از ایده های خلاق آنان فراهم شود و این مهم جز وظیفه مدیران است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت خود را مکلف به حمایت از جوانان می داند گفت: بستر سازی برای فعالیت جوانان در تمامی عرصه ها مورد توجه است.
سالاری با اشاره به فراهم شدن تسهیلات تاسیس سازمان های مردم نهاد در استان بوشهر گفت: تشریفات ثبت سازمان های مردم نهاد تاکنون در حد امکان تسهیل داده شده و در آینده نزدیک نیز روند ثبت این سمن ها تسریع می یابد.
وی با بیان اینکه مخالف نگاه امنیتی به سازمان های مردم نهاد هستیم بیان کرد: دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر متولی و مسئول پیگیری رفع مشکلات سازمان های مردم نهاد ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر فعالیت های خدماتی را برون سپاری کنند






پنجشنبه ، ۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن