تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820230416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات بیش از 126 میلیون دلار محصولات کشاورزی از مرز آستارا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: صادرات بیش از 126 میلیون دلار محصولات کشاورزی از مرز آستارا مدیر جهاد کشاورزی آستارا از صادرات 126 میلیون و 97 هزار و 50 دلار انواع محصولات کشاورزی از طریق گمرک این شهرستان از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه خبر داد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ بهمن ساعت 13:34

خبرگزاری پانا+صادرات

به گزارش پانا از گیلان ،ایرج شیارکار گفت: طی این مدت 33 نوع محصول کشاورزی به وزن 163 هزار و 98 تن شامل کیوی، پیاز، خربزه ، فلفل ، گوجه فرنگی ، سیب زمینی، کشمش ، کلم، سیب، سبزی، گل طبیعی ، انگور، هندوانه، گیلاس، لیمو ترش، چای، خرما و پسته از گمرک آستارا به کشورهای روسیه، گرجستان، آذربایجان ، اوکراین و کشورهای آسیای میانه صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه صادرات این محصولات از لحاظ وزنی و ارزش اقتصادی نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نکرده، افزود: همچنین در این مدت محصولات مختلف کشاورزی نظیر تخته سوزنی برگ، موز، ارزن، سبوس، کنجاله آفتابگردان ، کنجاله پنبه دانه ، مغز دانه آفتابگردان ، ریشه شیرین بیان و دسته بیل به وزن 69 هزار و600 تن از کشورهای روسیه و گرجستان از طریق مرز گمرک بندر آستارا وارد کشور شده است.
مدیر جهاد کشاورزی آستارا در ادامه بیان کرد: در 10 ماه امسال، نظارت و اعمال کنترل بر ترانزیت پنج نوع محصول به وزن 26 هزار و 340 تن شامل تخته سوزنی برگ ، آرد گندم ، ریشه شیرین بیان ، مغز فندق و انار به کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت گرفته است.
شیارکار افزود: طی این مدت ترانزیت محصولات کشاورزی نسبت به مدت مشابه سال قبل 63 درصد افزایش یافته و واردات این محصولات نیز تغییری نداشته است.
گمرک آستارا به عنوان یک اداره کل در امور واردات و صادرات قطعی ، ورود و خروج موقت ، تعاونی مرزنشینان، ترانزیت داخلی و خارجی ، کارنه تیر بین المللی ، مبدا و مقصد کارنه تیر ، کاپوتاژ ، امور مسافری ، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعالیت می کند.
این گمرک رتبه اول تجارت چمدانی در میان مرزهای زمینی و رتبه نخست صادرات در میان مرزهای شمال کشور را دارد.
شهرستان بندری آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان واقع شده و به علت قرار گرفتن در نوار مرزی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور و نیز تردد اتباع خارجی محسوب می شود. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن