تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821028112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص اعتبار 12 هزار میلیارد ریالی برای شبکه های آبیاری دهلران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اختصاص اعتبار 12 هزار میلیارد ریالی برای شبکه های آبیاری دهلران
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام از هزینه اعتباری بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال در شبکه های فرعی آبیاری عین خوش، فکه و دشت عباس دهلران خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سید اسکندر صیدایی در بازدید از اراضی کشاورزی و شبکه های آبیاری دهلران با اشاره به جایگاه ویژه شهرستان دهلران در استان و بسترهای توسعه ای، منابع آب و خاک و اراضی مستعد کشاورزی و سرمایه های انسانی این شهرستان مرزی گفت: با توجه به این موضوعات باید برنامه ریزی مناسبی در جهت توسعه بیشتر شهرستان انجام شود. 

صیدایی به سرمایه گذاری های دولت در شبکه های عین خوش، فکه و دشت عباس اشاره کرد و افزود: بیش 12هزار میلیارد ریال در این بخش بکار گرفته شده و شبکه های اصلی منابع آب شهرستان تکمیل شده که منجر به تحول کشاورزی منطقه می شود.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی نیز در شبکه های 2 و سه و چهار فعالیت خود را در فازهای مختلف پروژه های این شهرستان و آبرسانی به اراضی در حال اجرا دارد.

صیدایی ابراز امیدواری کرد با تزریق منابع مالی خوبی که در سطح ملی و استانی برای این پروژه های پیش بینی شده شاهد عملیاتی شدن و اثرگذاری این پروژه ها در شهرستان و استان باشیم.


 



۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن