تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804535063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکی از رهبران حماس در گفت‌وگو با فارس: هرگونه حماقت تازه رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: یکی از رهبران حماس در گفت‌وگو با فارس:
هرگونه حماقت تازه رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است
یکی از رهبران حماس، با تاکید بر اینکه هر گونه حماقت تازه رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است، گفت: اظهارات جنگ افروزانه مقامات صهیونیست علیه غزه در پی شکست در توقف انتفاضه قدس است.

خبرگزاری فارس: هرگونه حماقت تازه رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است



«اسماعیل رضوان» یکی از رهبران جنبش حماس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غزه درباره موج جدید اظهارات جنگ‌افروزانه مقامات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تهدیدهای اسرائیل درباره تجاوز جدید علیه نوار غزه هرگز ما را مرعوب نساخته و از شجاعت، جسارت و قدرت ما چیزی کم نکرده است. وی تاکید کرد: در هر حال هرگونه حماقت تازه اشغالگران علیه ملت فلسطین به شکست منجر می‌شود. رضوان گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال بهانه‌تراشی برای تجاوز جدید علیه نوار غزه است تا بدین ترتیب با منحرف کردن نگاه‌ها از انتفاضه قدس، ناکامی خود در توقف این خروش مردمی در فلسطین را تلافی کند. وی افزود: ما به دنبال جنگ جدیدی نیستیم اما اگر این جنگ بر ما تحمیل شود از خود دفاع می‌کنیم و رژیم صهیونیستی نیز باید از جنگ‌های سابق عبرت گرفته و صبر مقاومت را آزمایش نکند. رهبر حماس با تاکید بر اینکه تلاش اشغالگران در خصوص بزرگنمایی توانمندی‌های مقاومت در غزه کاملا آشکار شده است، گفت: آنچه که گروه‌های فلسطینی در چنته دارند در برابر زرادخانه نظامی دشمن صهیونیستی بسیار اندک است اما رژیم اشغالگر قبل از دست زدن به هر جنایت تازه‌ای اقدام دست به تحریک ملت فلسطین می‌زند. رضوان درباره پرونده آشتی ملی فلسطین گفت: تلاش‌هایی برای برگزاری نشست‌هایی در دوحه بین رهبران حماس و فتح جریان دارد تا درباره ساز و کارهای اجرای توافقنامه‌های آشتی در قاهره توافق شود. وی ادامه داد: ما بیش تر از اینکه نیاز به توافق‌های جدید داشته باشیم باید به آنچه که توافق کرده‌ایم متعهد باشیم. رهبر حماس درباره انتقادهای برخی گروه‌های فلسطینی درباره روابط 2 جانبه بین فتح و حماس گفت: هر تفاهمی بین 2 طرف در چارچوب توافق ملی خواهد بود. رضوان همچنین آمادگی حماس برای مشارکت در دولت وحدت ملی فلسطین و مشارکت در انتخابات سراسری در سرزمین‌های فلسطینی را اعلام کرد. وی در خصوص موضع حماس نسبت به طرح گروه‌های فلسطینی درباره کار گذرگاه رفح گفت: آنچه که مطرح شده در حد ایده‌هایی است که تحت بررسی قرار دارد و هنوز قطعی نشده است. رهبر حماس درباره 2 پیشنهاد حماس در خصوص گذرگاه رفح گفت: نخستین پیشنهاد این است که دولت توافق ملی ماموریت خود را در نوار غزه و از جمله گذرگاه رفح کاملا تحویل بگیرد و دوم اینکه کمیته‌ای از گروه‌های فلسطینی برای نظارت بر گذرگاه رفح تشکیل شود. رضوان ادامه داد: ما از هرگونه ایده و طرحی واقعی و عملی برای اجرای توافق و شراکت ملی در سرزمین‌های فلسطینی استقبال می‌کنیم، به گونه‌ای که گشایش دائمی گذرگاه رفح را تضمین کند. جبهه خلق برای آزادی فلسطین (دومین گروه بزرگ سازمان آزادی بخش فلسطین) در تاریخ 15 دسامبر اعلام کرد که با اکثریت گروه‌های ملی و اسلامی طرحی را برای حل بحران گذرگاه رفح تدوین کرده‌اند. گذرگاه رفح در مرز نوار غزه و مصر واقع شده و مسئولان مصر از جولان 2013 این گذرگاه را به طور کامل مسدود کرده اند. سال 2015 شاهد تعطیلی کامل گذرگاه رفح بود و طی این سال تنها 21 روز این گذرگاه بازگشایی شد.
از سوی دیگر رسانه‌های خبری مصر اعلام کردند که بازگشایی گذرگاه از سوی مسئولان مصر بستگی به این دارد که تشکیلات خودگردان مسئولیت کامل اداره این گذرگاه را بر عهده بگیرد. دولت توافق ملی از ژوئن سال 2014 تشکیل شده اما به دلیل بروز اختلافات سیاسی بین فتح و حماس تاکنون ماموریت خود در نوار غزه را تحویل نگرفته است. رئیس حزب راستگرای «آینده» و وزیر دارایی سابق رژیم اشغالگر قدس نیز به تازگی در راستای موج جدید اظهارات جنگ افروزانه مقامات این رژیم تاکید کرد که هر لحظه احتمال بروز جنگ جدید در نوار غزه وجود دارد. یائیر لابید مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در مرزهای جنوبی فلسطین اشغالی و جنبش حزب الله لبنان در مرزهای شمالی خود را برای جنگ آتی آماده می کنند و امکان ندارد که رژیم صهیونیستی در قبال این وضعیت ساکت بماند. لابید در دیدار با خبرنگاران رسانه های خارجی تصریح کرد که «هر لحظه احتمال آغاز جنگ جدید در جنوب اسرائیل (غزه) یا در شمال (لبنان و سوریه) وجود دارد و همه باید این مسئله را به یاد داشته باشند.» وی افزود:« ما اینجا نشسته‌ایم، اما آنجا نزدیک به هزار نفر از مبارزان حماس در حال حفر تونل در غزه هستند تا دست به عملیات‌های «تروریستی» بزنند و شاید برخی از این تونل‌ها از مرزهای اسرائیل هم عبور کرده باشد و این نقض آشکار قوانین بین‌المللی است و همه این کارها با حمایت ایران صورت می‌گیرد.»

94/11/07 - 09:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن