تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813153879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانادا تحریم های ایران را لغو می کند


واضح آرشیو وب فارسی:اقتصاد آنلاین: وزیر خارجه کانادا رسما اعلام کرد که که بموجب توافق هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و پنج کشور عمده جهان، کانادا نیز به پیروی از آمریکا و کشورهای اروپایی تحریم های این کشور علیه ایران را لغو خواهد کرد.
استیون دیون وزیر خارجه کانادا روز سه شنبه طی سخنانی درمجلس عوام این کشور گفت دولت: اوتاوا نیز به پیروی ازجامعه بین المللی تحریم های خود علیه ایران را لغو خواهد کرد اما همچنان درموردفعالیت های هسته ای ایران هوشیار باقی خواهد ماند.
وزیر خارجه کانادا قبلا نیز اظهار کرده بود که درحال بررسی چگونگی لغو تحریم های این کشور علیه ایران است.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، وی در مورد جزییات این تصمیم و زمان اجرای آن توضیحی نداد اما ناظران پیش بینی کرده اند که لغو تحریم های کانادایی علیه ایران موجب از سرگیری قراردادهای تجاری میان ایران با شرکت معروف هواپیماسازی این کشور "بمباردیه" خواهد شد.
تحریم های کانادایی علیه ایران ابتدا به پیروی از قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران و سپس بموجب ماده قانونی موسوم به "ماده تدابیر اقتصادی ویژه "مصوبه مجلس کانادا اعمال می شد.
بر اساس این مصوبات علاوه بر سایر ممنوعیت ها فروش یا انتقال هرگونه مواد ، فناوری ها و یا تجهیزات مورد استفاده در صنعت غنی سازی اورانیوم ، کمک مالی ، فنی، ایجاد تسهیلات و یا گذاشتن تاسیسات مورد استفاده در اختیار ... [ مشاهده متن کامل خبر در منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران ]

چهارشنبه ، ۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اقتصاد آنلاین]
[مشاهده در: www.eghtesadonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن