تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820309333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق 95 درصدی آموزش مهارتی بخش دولتی کهگیلویه و بویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش مهارتی بخش دولتی این استان 95 درصد محقق شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد "فرج الله راد" در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: از تعهد ۲میلیون نفرساعت بخش دولتی در استان یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفرساعت آن محقق شد که معادل ۹۵ درصد تحقق تعهد عملی در این بخش است .
وی با اشاره به تحقق 70 درصد آموزش مهارتی در بخش خصوصی اظهار کرد: با توجه به بنیه مالی پایین مردم در این بخش نتوانسته ایم به تعهدات خود برسیم و تاکنون 70 درصد آن محقق شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد عشایر، مراکز ثابت، زندانها، پادگانها، روستاها، صنایع، تیم های سیار شهری، استاد و شاگردان، کمپ های و مراکز جوار دانشگاهها را از مهمترین گروه های هدف فنی و حرفه ای عنوان کرد.
راد خاطرنشان کرد: اکثر متقاضیان دوره های آموزشی فنی و حرفه ای دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده اند چراکه آموزش های فنی و حرفه ای مهارتی برای بازار کار است.
وی ادامه داد: تحصیلات دانشگاهی مهم است اما ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]
تحقق 95 درصدی آموزش مهارتی بخش دولتی کهگیلویه و بویراحمد






چهارشنبه ، ۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.yasouj.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن