تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820113901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن با نفوذ اقتصادي می‌خواهد نفوذ سیاسی و فرهنگی را دنبال کند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دشمن با نفوذ اقتصادي می‌خواهد نفوذ سیاسی و فرهنگی را دنبال کند
دشمن با نفوذ اقتصادي در مقام آن است راه نفوذ را در ايران باز و به تبع آن نفوذ سياسي و فرهنگي را دنبال كند.
به گزارش ميزان، حجت‌الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني‌اژه‌اي در جلسه رسمي شوراي رؤساي كل دادگستري‌هاي سراسر كشور كه صبح ديروز در ساختمان مركزي قوه قضائيه برگزار شد، اظهار كرد: امروز ما با شرايطي در دنيا، منطقه و كشور رو‌به‌رو هستيم و تحولات به قدري زياد است كه گاهي امروز با ديروز و در مواردي اين ساعت با ساعت قبل متفاوت است و با توجه به پيچيدگي‌هايي كه وجود دارد، وظيفه همه مسئولان دشوار و سنگين است و در اين ميان وظيفه قوه قضائيه بسيار سنگين و مسئوليت آن خطير است چراكه امر قضا امري بسيار خطير است و اين پيچيدگي‌ها كار را بر ما دشوارتر مي‌كند.
معاون اول قوه قضائيه افزود: در بسياري از موارد تشخيص اهم و مهم و موضوعي به قاضي تحميل مي‌شود و فضاسازي‌هايي كه صورت مي‌گيرد تشخيص حق از باطل را مشكل مي‌كند، بنابراين همفكري و استعانت از پروردگار امري ضروري است.
وي تصريح كرد: بسياري از دوستان اين خواسته را داشتند كه نشست‌هاي رؤساي دادگستري با مسئولان ستاد و رياست قوه قضائيه بيشتر باشد و بر آن شده‌‌ايم بتوانيم هر فصل يك نشست با رؤساي دادگستري و معاونان آنها داشته باشيم و در آخرين پيگيري كه از آيت‌الله آملي لاريجاني داشتم ايشان گفتند ان‌شاء‌الله در اسفند ماه نشستي براي تصميم‌گيري و تصميم‌سازي بهتر خواهيم داشت.
حجت‌‌الاسلام و‌المسلمين اژه‌اي ادامه داد: يكي از مسائل مهم امروز در كشور مسائل اقتصادي است. ما به شدت نياز داريم كه در كشور سرمايه‌گذاري شود و به دولت در جهت توليد، رفع بيكاري، تأمين امنيت اقتصادي و رفع مشكلات معيشتي مردم و جلوگيري از نفوذ اقتصادي كشور كمك شود چراكه دشمن درصدد است از طريق نفوذ اقتصادي در حوزه‌هاي فرهنگي و سياسي نيز نفوذ كند.
معاون اول دستگاه قضا افزود: مبارزه جدي با فساد اقتصادي نيازمند برنامه‌ريزي و هماهنگي و كمك به سرمايه‌گذاري است و بايد از نفوذ دشمن در مسائل اقتصادي جلوگيري كنيم.
وي تصريح كرد: امروز بايد از آزادي بيان، تضارب افكار و بالابردن رشد و آگاهي‌هاي مردم دفاع كنيم تا بستر براي تعالي و رشد جامعه فراهم شود و از نفوذ شيطان بزرگ و همه دشمنان در مسائل سياسي، فرهنگي و باورهاي ديني و الهي جلوگيري كنيم.
معاون اول دستگاه قضا اظهار كرد: هدف اصلي رژيم غاصب صهيونيستي و امريكا اين است كه ايران را به زعم خود از روحيه انقلابي و جهادي منصرف كنند و رسماً هم اعلام مي‌كنند كه متأسفانه برخي نيز در داخل همين حرف دشمن را دنبال مي‌كنند كه تا كي مي‌خواهيم انقلابي باشيم.
وي ادامه داد: اخيراً سپاه به كساني كه وارد مرزهاي آبي ما شده بودند به موقع اخطار جدي داد و آنها را محاصره و دستگير كرد كه يكي از مقامات امريكايي در روزنامه‌هايشان نوشتند اين حركت نشان داد ايران هنوز انقلابي است. معاون اول قوه قضائيه در پايان خاطر نشان كرد: ما به آزادي بيان در چارچوب موازين اسلامي و قانون نياز داريم تا در جهت فراهم شدن بستر براي تعالي و رشد كشور تلاش كنيم اما وظيفه سنگين ما جلوگيري از وسوسه‌هاي دشمنان در مسائل سياسي و فرهنگي است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن