تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821135513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاي حضور نيروهاي «دلتا»ي امريكا در عراق


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: افشاي حضور نيروهاي «دلتا»ي امريكا در عراق
يك افسر بازنشسته ارتش عراق و نيز نماينده ائتلاف همپيماني ملي عراق از حضور نيروهاي ويژه و خطرناك موسوم به «دلتا» در عراق خبر دادند.
سرتيپ ستاد «طلال عبدالرحمن الحمداني» افسر بازنشسته عراقي، سازمان اطلاعات مركزي امريكا (سيا) را به انجام جنايات وحشيانه عليه عراقي‌ها متهم كرد.
به گزارش فارس، الحمداني در اين‌ باره گفت: «سيا مغز متفكر نيروهاي امريكايي سري است كه اخيرا با نام «دلتا» وارد عراق شده‌اند. اين نيروها، بسيار خطرناكند و مامور حمله به اهدافي خاص هستند و تمام زخمي‌ها و اسراي هر عمليات را مي‌كشند.» وي بدون اشاره به جزئياتي مدعي شد كه دولت امريكا، اخيرا بنا به درخواست سيا، نيروهاي دلتا را وارد عراق كرده تا مأموريتي محرمانه را در اين كشور انجام دهند. شمار نيروهاي دلتا زياد نيست و اين افراد در مناطق مسكوني در برخي از منازل مخفي مي‌شوند. اين نيروها براي هدف قرار دادن برخي شخصيت‌ها و انجام حملات وحشيانه آموزش ديده‌اند. دولت عراق نيز از همين موضوع مي‌ترسد زيرا اين افراد مأموريت‌‌هاي مربوط به پاكسازي افراد را انجام مي‌دهند. اين نيروها، مدرن‌ترين تسليحات و تجهيزات را در اختيار دارند و حتي هواپيماهاي ويژه ناشناخته‌اي در اختيار آنهاست و تمامي تماس‌هاي مخابراتي آنها ماهواره‌اي است. از سوي ديگر «رسول الطائي» نماينده ائتلاف همپيماني ملي عراق از دولت اين كشور خواست درباره حضور نيروهاي دلتا در عراق توضيح دهد.
وي اعلام كرد: «به راستي مأموريت اين نيروها در عراق چيست؟ مأموريت‌‌هاي محرمانه‌اي كه اغلب نيروهاي ويژه امريكايي انجام مي‌دهند، شامل ترور شخصيت‌هاي سياسي، ديني، علما و شخصيت‌هاي فرهنگي است كه با هدف شعله‌ور كردن فتنه طايفه‌اي انجام مي‌شود و در پشت آن، اجراي طرح امريكايي - اسرائيلي تجزيه عراق به سه بخش نهفته است.» روزنامه يو اس‌اي تودي در گزارشي به قلم «تام وندن بروك» در آذر گذشته نوشت: «اشتون كارتر وزير دفاع امريكا در كنگره از اعزام نيروهاي ويژه امريكايي به عراق خبر داده اما شمار اين افراد را دقيقاً اعلام نكرده است.» يك مقام بلندپايه دفاعي امريكا در حالي كه خواست نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با يو اس‌اي تودي اعلام كرد كه اين تيم ويژه شامل تحليلگران اطلاعاتي و نيروهاي عمليات ويژه مي‌شود كه مهارت‌هاي خاصي در انجام حملات دارند. اغلب اين نيروها شامل نيروي دلتاي ارتش مي‌شوند.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن