تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 16 آبان 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1826554259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بردن آبروی دیگران زیرکی نیست/ تعریف قرآن از مرگ و انسان


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه حوزه های علمیه: مفسر قرآن کریم با بیان اینکه قرآن حرف های تازه ای آورد که قبل از آن سابقه نداشت گفت: یکی از این سخنان تازه، تعریف قرآن از مرگ و انسان است زیرا در منطق قرآن، این انسان است که مرگ را می چشد نه اینکه او تسلیم مرگ است.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی امروز ششم بهمن ماه در درس تفسیر خود در مسجد اعظم در ادامه تفسیر سوره مبارکه زخرف با اشاره به برهان تمانع گفت: اگر بیش از یک خدا در عالم بود نظام فرو می ریخت؛ اگر آنطور که مسیحیان و مشرکان قایل هستند خدا فرزند داشت فرمود «انا اول العابدین» ولی استدلال آنها از مبنا باطل است؛ همان طور که فخر رازی در تفسیرش آورده که او منزه از این است که اتخاذ ولد کند و فرشته دختر او باشد دیگر مفسران نیز در ذیل ایات مربوطه به این مسئله اشاره داشته اند.
وی افزود: در اینجا مقدمه سخن آنها باطل است بنابراین تالی نیز باطل است؛ تنها یک مقام فرمان فرمایی داریم و آن هم عرش الهی است که او رب ارض و سماء است و رب مقام فرمان فرمایی است و ثابت می کند همه نظام تحت تدبیر یک مدبر است.
وی اظهار کرد: آنها اگر بگویند لقد ولدالله یا اتخذالله ولدا و ملائکه بنات الرحمان هستند هر سه باطل است و بعد هم به پیامبر(ص) فرمود حالا که اینها اهل پذیرش حق نیستند رهایشان کن تا در قیامت به حقیقت خواهند رسید.
نباید میان خیر دانشی و ارزشی خلط شود
این مفسر ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

سه شنبه ، ۶بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن