تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820251674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فلسفه فوتبال بارسلونا قوی تر از رئال مادرید است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رئیس سابق باشگاه رئال مادرید یک بار دیگر به انتقاد از شیوه های مدیریتی فلورنتینو پرز در باشگاه مادریدی پرداخت.
به گزارش "ورزش سه"، رامون کالدرون که بین سال های 2006 تا 2009 رئیس باشگاه رئال مادرید بود، در دوران مدیریتش دو قهرمانی لالیگا از آن رئالی ها شد اما او سال 2009 جای خود را به پرز داد. رئال با مدیریت پرز نتوانسته مانع قدرتنمایی های بارسلونا شود. در دوران او رئال مادرید بیش از 10 مربی مختلف به خود دیده است.
کالدرون در مصاحبه با Omnisport در رابطه با شرایط فعلی رئال گفت:" ما در رئال از یک مربی به مربی دیگر می رویم بدون اینکه هیچ برنامه خاصی از این کار در ذهن داشته باشیم. باید قبول کرد که بارسلونا در تمام سال های اخیر بهتر از رئال عمل کرده است.
با ورود کرویف به بارسلونا، این باشگاه صاحب سبک خاصی از فوتبال شد و در این مدت هر مربی ای که در بارسا مشغول کار شده، سوای کارنامه و عملکرد خوب و بدش، به فلسفه باشگاه احترام گذاشته است. در واقع فلسفه فوتبالی که دربارسلونا شاهد هستیم، قدرتمندتر از رئال مادید است.
ما در رئال مادرید شاهد سبک خاصی نیستیم چون مدیر این باشگاه(پرز) یک مهندس است نه فوتبال شناس. با او در 10 سال اخیر رئال مادرید 10 مربی مختلف به خود دیده که در هیچ باشگاه بزرگ دیگری ... [ مشاهده متن کامل خبر در ورزش سه ]
فلسفه فوتبال بارسلونا قوی تر از رئال مادرید است






سه شنبه ، ۶بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن