تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821098667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیرو های مسلح پشوانه نظام اسلامی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نیرو های مسلح پشوانه نظام اسلامی هستند
جانشین فرمانده نیروی‌زمینی سپاه گفت: نیرو های مسلح پشوانه نظام اسلامی هستند


به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سردار عبدالله عراقی  جانشین فرمانده نیروی‌‎زمینی سپاه پاسداران در مراسم سان و صبحگاه اقتدار رزمایش بزرگ سردار شهید محمدزاده، اظهار داشت: حضور مقتدرانه برادران و خواهران بسیجی برای کشور ما در این منطقه پرتلاطم و پر حادثه امنیت‌آفرین است.

جانشین فرمانده نیروی‌زمینی سپاه ضرورت وجود نیروهای مسلح در کشور را تامین امنیت دانست و افزود: در سایه امنیت است که توسعه، رونق اقتصادی، فرهنگی، تجاری و زیرساختی آماده می‎شود.


وی اضافه کرد: ارزش امنیت آن زمان برای همه اثبات می‎شود و به صورت عینی مشاهده می‎شود که شاهد از دست دادن آن باشند.


سردار عراقی با اشاره به اینکه امنیت بستر رشد و شکوفایی در کشور است افزود: امنیت چنان مهم است که بزرگان دینی می‎فرمایند « 2 نعمت مغفول در زندگی انسان‌ها و در جامعه ساری و جاری است و تا این 2 نعمت بزرگ و مغفول مانده از دست نرود کسی به اهمیت آن پی نخواهد برد که این 2 نعمت یکی امنیت و دیگری سلامت است.»


وی اضافه کرد: نیروهای مسلح به ویژه بسیج همواره تکیه گاه نظام اسلامی و نیروهای داوطلب مردمی بوده‌اند و در طول دوران پرفراز و نشیب انقلاب نقش‌آفرینی کردند و پشتوانه این کشور و نظام بودند.


جنوب شرق کشور از امنیت پایدار برخوردار است


سردار غلا جانشین فرمانده نیروی‌زمینی سپاه بسیج را بی‌توقع و خطرپذیر دانست و تصریح کرد: بسیج در هر صحنه‎ای بدون ادعا حضور داوطلبانه دارد و به خوبی نقش‌آفرینی می‎کند.


سردار عراقی با اشاره بر وسعت زیاد کشور و همچنین وجود سلایق و طوایف مختلف و متنوع در آن بر امنیت ثبات و ماندگاری ایران اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: امروز ما در جنوب شرق کشور که دور افتاده‌ترین نقطه کشور است دارای امنیت پایدار هستیم.


وی خاطرنشان کرد: امنیت تبلیغی و گفتاری نیست بلکه ادراکی و احساس کردنی است و باید مردم آن را لمس کنند و در رفتارشان شاهد آن باشیم.


جانشین فرمانده نیروی‌زمینی سپاه امنیت در کشور را نتیجه تلاش تمام مسئولان و در راس آنها نیروهای بسیج دانست و عنوان داشت: بسیج نیروی ارزشی و داوطلب است و در هر صحنه‎ای که نیاز کشور و انقلاب است حضور پیدا می‎کند.


وی اضافه کرد: بسیج یک ارزش در جامعه است و همه ما باید تلاش کنیم این ارزش را برای کشور و پایداری دین و ثبات ملت عزیزمان حفظ و ارتقا دهیم.


وحدت از پایه‎های امنیت در منطقه است


سردار عراقی یکی از ستون‎ها و پایه‎های امنیت ملی هر کشور را نیروهای مسلح برشمرد و افزود: وحدت و انسجام که در واژه از آن به مدارای قومی و مذهبی و تحمل سلایق مختلف نام می‎برند؛ از دیگر پایه‎های امنیت است.


جانشین فرمانده نیروی‌زمینی سپاه وجود طوایف و قبایل و مذاهب مختلف اهل سنت در سیستان و بلوچستان و زندگی مسالمت‌آمیز آنها در کنار هم را نمونه بارز وحدت در کشور معرفی کرد.


وی تاکید کرد: هرکس بخواهد این امنیت را در کشور بر هم بزند بداند که خیرخواه انقلاب و اسلام و ایران عزیز نیست و هر کس تلاش کند در جهت انسجام و وحدت و یکپارچگی مردم این سرزمین خیرخواه ملت است.


وی گفت: در دامنه اختلافات، ناامنی و بدبینی ایجاد می‎شود و رشد و شکوفایی شکل نخواهد گرفت.


جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران پیام حضور 90 درصدی مردم در برنامه‎های سپاه سلمان برخلاف توطئه استکبار جهانی و ایادی آنها در منطقه که دایما بر طبل اختلافات قومی مذهبی می‌کوبند و به دنبال ایجاد شکاف هستند را نقش بر آب کردن توطئه دشمنان دانست و افزود: شیعه و سنی زیر سایه ولایت و حکومت اسلامی با اتحاد و همدلی زندگی می‌کنند.


سردار عراقی در بخش پایانی سخنانش اقتصاد را ستون دیگر زندگی مردم دانست و گفت: بر همه مسئولان تکلیف است تا تلاش کنند وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را که ولی نعمت‌ها و نور چشمان کشور هستند با تکیه بر اقتصادمقاومتی به فضل پروردگار حل کنند.







۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن